خبرهای داغ:
از سوی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور صادر شد؛
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به مناسبت سالروز یوم الله 13 آبان،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه ای صادر نموده که متن آن آمده است.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۱۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به مناسبت سالروز یوم الله 13 آبان،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه ای صادر نموده که متن آن به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِي أَخْرَجَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ مِنْ دِيَارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ  مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ يَخْرُجُوا  وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَيْثُ لَمْ يَحْتَسِبُوا  وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ  يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ وَأَيْدِي الْمُؤْمِنِينَ فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ (حشر/۲)

اوست خدایی که کافران اهل کتاب را (یعنی یهود بنی نضیر را که به مکر، قصد قتل پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله کردند) برای اولین بار همگی را از دیارشان بیرون کرد و هرگز شما مسلمین گمان نمی‌کردید که آنها از دیار خود بیرون روند و آنها هم حصارهای محکم خود را نگهبان خود از (قهر و انتقام) خدا می‌پنداشتند تا آنکه (عذاب) خدا از آنجا که گمان نمی‌بردند بدانها فرا رسید و در دلشان (از سپاه اسلام) ترس افکند تا به دست خود و به دست مؤمنان خانه‌هاشان را ویران می‌کردند، پس ای هوشیاران عالم پند و عبرت گیرید.

سیزدهم آبان ماه یادآور ایثار، فداکاری و استکبار ستیزی امام راحل(قدس سره)، روحانیت انقلابی، دانشجویان پیرو خط امام ، دانش آموزان و آحاد ملت آزادی خواه ایران اسلامی است. روزی که امام امت به خاطر فریاد آزادی خواهی و استکبارستیزی تبعید، دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران شهید و لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

پیام مردم ایران اسلامی در تسخیر  لانه جاسوسی آمریکا، پیام صلح و دوستی پایدار با کشور های مظلوم و تحت ستم و پیام استقامت و مبارزه بی امان نسبت به کشورهای مستکبر و سلطه گر عالم بود.

بی شک قلب تپنده استکبار جهانی آمریکای شیطان صفتی است که امام امت او را شیطان بزرگ نامیده است.

آمریکا با کمک ایادی و اذناب فاسدش در منطقه می کوشند تا با چپاول سرمایه های مادی، معنوی و فرهنگی مسلمانان و ایجاد درگیری و نزاع میان آنان سنگ بنای نظام سلطه را بیش از پیش بنیان گذارند. لذا در ۴۰ سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و برای مقابله با صدور انقلاب و بیداری ملت های مظلوم منطقه و جهان اسلام از هیچ کوشش و برنامه ای دریغ نکرده است.جنگ هشت ساله، جنگ های نیابتی داخلی،جنگ های رسانه ای، تحریم ها، توطئه ها و اختلاف ها، ترور علما و دانشمندان و ده ها برنامه شیطانی دیگر که به عون و مدد الهی، رهبری امامین انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران همگی خنثی و مکرشان به خودشان بر گشت، چون غافل از این سنت الهی بودند که "مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین".

امروزه شاهدیم که دست های پلید استکبار امنیت و آرامش کشورهای محور مقاومت را هدف قرار داده است که البته لازم است دشمن برای چندمین بار قدرت و وعده لایزال الهی و مقاومت ملت های بیدار را تجربه کند گرچه عبرتی برای آنان نخواهد بود.

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور با لبیک به ندای مظلومان عالم و ضمن محکوم کردن جنایات و تفرفه افکنی های آمریکای جنایتکار و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان با تمام توان در راهپیمائی این روز با شکوه شرکت می نماییم.

از همه علمای اعلام،اساتید محترم وروحانیون دعوت می شود تا همانند سایر اقشار در راهپیمائی دشمن شکن ۱۳آبان شرکت فعال نموده، تا با نمایش قدرت واقعی اسلام و مسلمین ،دشمنان داخلی و خارجی را مایوس نمایید.

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

دوازدهم آبان ماه ۱۳۹۸

ارسال نظرات