سید ساجد یعقوبی
سیزه آبان یاد آور حماسه‌ها وفداکاری‌ها دانش آموزان ودانشجویان عزیز است این روزبا شکوه بدین سبب روز دانش آموز نامیده شده است تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۲۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
سیزده آبان یاد آور حماسه ها،فداکاری های دانش آموزان ودانشجویان است
سرهنگ پاسدار محرم پور رحمان در گفتگو با خبرنگار بسیج شهرستان کوثر اظهار داشت:سیزده آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین ومقطعی حساس ومناسبتی پر خاطره است و در چنین روزی بود که فرزندان امام در مقابل دانشگاه تهران وخیابان‌های اطراف یا شعار درود بر خمینی ومرگ برشاه پایه‌های حکومت را به لرزه در آوردند.

وی افزود: سیزه آبان یاد آور حماسه‌ها وفداکاری‌ها دانش آموزان ودانشجویان عزیز است این روزبا شکوه بدین سبب روز دانش آموز نامیده شده است تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش نشدنی برای تمام دانش آموزان در سرتاسر گیتی باشد تا با ابر قدرت‌ها وچپاول گران بین المللی به مبارزه‌ی بی امان بپردازند وعزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر افزود:۱۳ آبان روزی است که جوانان آزاده ایرانی شرف وعزت را به خود هدیه دادند واز استعمارگران غرورشان را پس گرفتند امروز روزری است که نوجوانان ایرانی از جان گذشتگی ورشادتشان را به جهانیان نشان دادند وبا خونشان انقلاب را تثبیت کردند.

پوررحمان عنوان کرد:۱۳ آبان از راه می‌رسد وبا خود حماسه‌های جاوید آن روز‌ها را زنده می‌کند سیزده آبان یکی از منحصر به فردترین حرکت‌ها در تاریخ انقلاب‌های اصیل ومردمی جهان بود که از یک طرف هیمنه وبزرگی آمریکا را درهم شکست واوج خفت را برای آنان به ارمغان آورد واز سوی دیگر فریاد مظلومیت وآزادگی مردم ایران را در سرتاسر گیتی طنین انداز کرد.
ارسال نظرات