کد خبر: ۹۱۸۷۳۳۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت های مذهبی سپاه سلمان و کانون مداحان و خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان و کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان زاهدان به صورت مشترک و در آستانه فرا رسیدن 13 آبان ماه، بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت های مذهبی سپاه سلمان و کانون مداحان و خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان و کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان زاهدان به صورت مشترک و در آستانه فرا رسیدن 13 آبان ماه، بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری بسیج در زاهدان ارسال شده، آمده است: تاریخ گواهی می دهد از آن زمان که پرچم سرخ اباعبدالله(ع) پیشاپیش و پرچم سه رنگ ایران در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود امام خمینی (ره) فرهنگ عاشورا اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون تسلیم شدن در جنگ های جهانی اول و دوم و فرجام و کودتای ننگین ۲۸ مرداد در عرصه سیاسی تکرار نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این عزت ملی مثال زدنی در برابر استکبار جهانی با محوریت آمریکا جنایتکار، ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن است که بر تارک آن، شعار پرمغز "سیاست ما عین دیانت ماست" تابنده تراز پیش ظهور و بروز پیدا کرد.

یوم الله ۱۳ آبان به وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران به آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

اگرچه امروز همگان شاهد بودند که نظام سلطه خوی شیطانی خود را در لحن و کلام آشکار کرده و رئیس جمهور آمریکا با وقاحت تمام ملت بزرگ ایران را آماج و توهین قرار می‌دهد، اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی (ص) دیر زمانی است که به تبعیت از آیه شریفه ۱۱۸ سوره آل عمران "ای کسانی که ایمان آورده اید محرم اسراری از غیر خود انتخاب نکنید، آنها از هرگونه شر و فساد ای درباره شما کوتاهی نمی کنند، آنها دوست دارند شما در رنج و زحمت باشید. دشمنی از دهان و کلامشان آشکار شده با آنچه در دلهایشان پنهان می دارند از آن مهمتر است ما آیات و راههای پیشگیری از شرّ آنها را برای شما بیان کردیم اگر اندیشه کنید".

این بیانیه می افزاید: اینک در آستانه فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، جامعه مداحان و شعرای آیینی و هیئت‌های مذهبی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانشجوی پیرو خط امام رحمة الله و شهدای دانش آموز و میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردم مومن و انقلابی را به حضور پرشور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان ماه دعوت می کنند، سیزده آبانی که رئیس‌جمهور کنونی آمریکا بر آن است تا با حربه تحریم‌های اقتصادی آزموده را بار دیگر بیازماید و ملتی را به مبارزه طلبی فرا بخواند که، طی چهار دهه از انقلاب در کوره‌های امتحانات بزرگ الهی همواره سربلند بیرون آمده است، ملتی که فرزند عاشورا است و با نگاه به صبح ظهور تصمیم دارد تا آرمان‌های امام و شهدا را تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی محقق سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات