سید ساجد یعقوبی
در بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت ۱۳ آبان آمده است:
سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت سالگرد حماسه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۵۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا شنیده می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت سالگرد حماسه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.
این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند و آن‌ها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- ۷۶)

۱۳ آبان در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر و بی امان ملت ایران با آمریکا و نظام سلطه و استکبار، حاوی پیام‌های معنادار و الهام بخشی است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نسل‌های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا بوده و می‌تواند سیال بودن هوشمندی و هوشیاری ملی در قبال توطئه‌ها و ترفند‌های شیطان بزرگ در جامعه را تضمین و دائمی سازد.

یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است که یادآور اتفاقات بزرگ و تاریخ ساز است. یوم الله ۱۳ آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

امروز با جرأت می‌توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت‌ها از حکام کاخ سفید راشنید و شاهد افول و فروپاشی این رژیم شیطانی شد، تا آنجا که امام خامنه‌ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ ی آمریکایی و استکبار آمریکایی در ایران و در جهان بود.

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با دعوت از اقشار و آحاد ملت عاشورایی و انقلابی استان اردبیل به ویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان فهیم، زمان شناس و دشمن ستیز برای حضور پرشور و گسترده در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و آیین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و طنین انداز کردن شعار محوری "مرگ بر امریکا" و نمایش نفرت و انزجار خود علیه هیئت حاکمه جنایتکار، تروریست پرور و پیمان شکن کاخ سفید، افول آمریکا را یک واقعیت حتمی، اجتناب ناپذیر و منطبق بر سنت الهی که جامعه بشری سرانجام آن را درک خواهند کرد دانسته و تاکید کرده است: به فضل الهی و به برکت بصیرت و هوشمندی ملت ایران، با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)؛ ۱۳ آبان امسال به صحنه نمایش اقتدار و وحدت ملی، تحقیر شیطان بزرگ و محکومیت سیطره جویی و سلطه طلبی رژیم منفور امریکا و نواخته شدن سیلی متقابل ایرانیان به رئیس جمهور و مقامات دغل باز و دروغ پرداز این کشور تبدیل خواهد شد.

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

همچنین کلیه اقشار و سازمان‌ها و نواحی مقاومت بسیج، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برای حضور پرشور در راهپیمایی روز 13 آبان بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر کرده اند.
"سازمان بسیج پیشکسوتان"؛ "سازمان بسیج دانش آموزی"؛ "سازمان بسیج دانشجویی"؛ "سازمان بسیج اساتید"؛ "سازمان بسیج طلاب و امور ورحانیون"؛ "سازمان بسیج مساجد و محلات"؛ "سازمان بسیج فرهنگیان"؛ "سازمان بسیج اساتید"؛ "سازمان بسیج جامعه زنان"؛ "سازمان بسیج مداحان"؛ "سازمان بسیج رسانه"؛ "سازمان بسیج صدا و سیما"؛ "سازمان بسیج علمی، پژوهشی؛ سازمان بسیج سازندگی"؛ "سازمان بسیج کارمندان"؛ "سازمان بسیج اصناف و بازاریان"؛ "سازمان بسیج جامعه پزشکی"؛ "سازمان بسیج مهندسین صنعت"؛ "سازمان بسیج مهندسین کشاورزی"؛ "سازمان بسیج مهندسین عمران"؛ "سازمان بسیج وزشکاران" و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
ارسال نظرات