سید ساجد یعقوبی
مسئول دفر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: راهکار برون‌رفت از مشکلات کنونی در کشور ایستادگی و مقاومت، اطاعت از رهبری، اتحاد و انسجام ملی و پرهیز از اختلاف است.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۰۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

راهکار برون‌رفت از مشکلات کشور اطاعت از رهبری و مقاومت است

حجت الاسلام میثم فیاضی در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و برگه ای زرین از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.

وی افزود: ما در روز 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم تا مقابل ظلم و ستیز، کودک کشی، کشتار مسلمانان و جنایات استکبار جهانی و آمریکا علیه ملت‌های مسلمان و ایران بایستیم و ثابت کنیم که ملت ایران مقابل همه توطئه‌ها خواهند ایستاد و همیشه شعار " هیهات من الذله" را سر خواهند داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در روز ملی ۱۳ آبان هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شد و اقتدار و هوشمندی دانشجویان خط امام ثابت شد و امروز هم با بصیرت و آگاهی دانشجویان  و دانش آموزان باید بتوانیم توطئه های دشمن را شناسایی و خنثی

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با ارائه آمارهای جهانی و تحلیل های کارشناسان ارشد بین المللی قدرت استکبار جهانی بخصوص آمریکا را رو به زوال توصیف و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب را مبنی بر افول قدرت پوشالی ظالمان روز به روز در حال نمایان شدن و گسترش برشمرد.

وی ادامه داد: مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال ثابت می‌کنند که با همان روحیه استکبار ستیزی سال‌های آغازین انقلاب اسلامی، در مسیر رسیدن به هدف قرار دارند.

حجت الاسلام فیاضی اضافه کرد: این روز نماد شکستن هیمنه پوشالی استکبار جهانی است و توجه به اقتصاد مقاومتی، خودباوری و اتکا به توانمندی‌ها و استعدادهای داخلی راه برون رفت از مشکلات فعلی جامعه است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایرانی، تاکید داشت: راهکار برون‌رفت از مشکلات کنونی در کشور ایستادگی و مقاومت، اطاعت از رهبری، اتحاد و انسجام ملی و پرهیز از اختلاف بوده که ملت بزرگ ایران با این امر می‌توانند جلوی مشکلات ایستادگی کرده و کشور را به پیشرفت و تعالی برسانند.

ارسال نظرات