از مجموع سهمیه هزارو ۲۰۰ تنی گاز مایع در کهگیلویه وبویراحمد تنها ۷۰۰ تن آن نیاز واقعی مصرف کنندگان است.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۲۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این استان گفت: از مجموع سهمیه هزارو ۲۰۰ تنی گاز مایع در کهگیلویه وبویراحمد تنها ۷۰۰ تن آن نیاز واقعی مصرف کنندگان است این در حالی است که ۵۰۰ تن باقی مانده به صورت غیر مجاز توزیع می‌شود.
مسعودی با بیان اینکه هم اکنون ۳ ایستگاه سیلندر پرکنی در استان وجود دارد گفت: مشکلی در خصوص تامین گاز مایع وجود ندارد و فرآورده‌های این جایگاه‌ها از استان‌های اصفهان و خوزستان تامین و توسط عاملان توزیع می‌شود.
آقای مسعودی افزود: مشکل کمبود گاز مایع مربوط به خودرو‌هایی است که به صورت غیر مجاز اقدام به نصب کپسول در خودرو‌های خود کرده اند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: سهمیه گازمایع استان ماهانه هزارو ۲۰۰ تن است و با توجه به ۲۱ هزار خانوار بدون گاز و دیگر مصرف کنندگان، نیاز واقعی مصرف استان حدود ۷۰۰ تن است.
وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از نیاز، گاز مایع وارد استان می‌شود اضافه کرد: از این پس گاز مایع به صورت یکنواخت و متوازن توزیع شود.
مسعودی به شناسایی عامل‌های توزیع هم اشاره کرد و ادامه داد: باید عاملان توزیع گاز مایع در مناطق روستایی، عشایری و شهری، مددجویان نهاد‌های حمایتی، صنوف و صنعت شناسایی شوند تا گاز به دست مصرف کننده واقعی برسد.
ارسال نظرات