فرمانده سپاه گلوگاه با بیان اینکه۲۵۰ نیروی جهادی برا‌ی پاک سازی مناطق سیل زده وارد روستاها شدند، افزود:تا الان توانستیم ۱۰ منزل را تخلیه، پاک سازی، تجهیز و اسکان را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۱۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید حسن یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه نیرو‌های بسیجی در زمان وقوع سیل حضور به هنگام داشتند، گفت: در ایام وقوع بحران و پس از آن کار سختی توسط سپاه و دیگر نیرو‌های بسیجی در مناطق سیل زده انجام شد و خوشبختانه سپاه در زمان وقوع سیل ساعت ۲:۳۰ شب ۱۲ آبان ماه با حضور به موقع خود ضمن امید آفرینی برای مردم، به موقع امدادرسانی را آغاز کرد.

به گفته فرمانده سپاه گلوگاه روستا‌های مهدیرجه، ولمازو، سید محله، تیله نو، لمراسک، خورشید کلا، ریحان آباد، تیرتاش؛ یک روستا بالا دست و دو منطقه هشت تیکه و کوپچی محله و همچنین در داخل شهرستان دچار آب گرفتگی شدند.

یوسفی با بیان اینکه  ۱۵۰ نیروی جهادی برا‌ی پاک سازی مابقی منازل وارد روستا‌های لمراسک و سید محله شدند، افزود: تا الان توانستیم ۱۰ منزل را تخلیه، پاک سازی، تجهیز و اسکان انجام دهیم.

فرمانده سپاه گلوگاه با اشاره به تلاش بی شائبه بسیجیان ادامه داد: ۱۰ دستگاه ماشین؛ یک دستگاه بیل بکو، ۴ دستگاه موتور تخلیه آب بکارگیری شد و ۱۰۰ نفر بسیجیان هم در امر خدمات رسانی و امدادی در مناطق سیل زده مشغول هستند.

به گفته یوسفی ۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۲۰ واحد دامداری دچار خسارت شدند  و همچنین ۸۶ راس دام از بین رفت.

فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه با اعلام اینکه ۵۰ دستگاه خوردو در این شهرستان آسیب دید؛ خاطرنشان کرد: سیل گلوگاه بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال خسارت به بار آورد و ۱۱ مدرسه و  ۳ مسجد هم دچار آبگرفتگی شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها