خبرهای داغ:
رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین خطاب به مردم عراق گفت: با چشم تیزبین و دشمن شناس و با بصیرت مواظب باشید که دشمن در صفوف فشرده شما نفوذ نکنند که می خواهند این پیروزی بزرگ شما علیه داعش را به تلخی بکشانند.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۹۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، «سعید اوحدی» رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در بیرجند با اشاره به واقعه 13 آبان و تبعید امام راحل در سال 43 اظهار داشت: این روز نقطه عطفی برای تحقق آرمان ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران بود و قتل عام دانش آموزان در 13 آبان سال 57 توسط عمال رژیم شاه آغاز مبارزات و جانفشانی های دانش آموزان در دفاع از انقلاب و کشور شد که این دانش آموزان مظلوم با گلوله های آمریکایی و برای اهداف آمریکایی شهید شدند.

وی  با اشاره به 13 آبان سال 58 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام عنوان کرد: امام راحل بر این حرکت مهر تایید زدند و از آن تعبیر به انقلاب دوم کردند زیرا به عقیده امام تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در واقع نقطه پایان نفوذ و گسترش تفکر لیبرال دموکراسی در ایران بود و با تسخیر لانه جاسوسی کانون فتنه، کانون طراحی توطئه ها و پشتیبانی از ضد انقلاب نابود شد.

اوحدی با بیان اینکه خراسان جنوبی سند افتخار بزرگی را در تاریخ خود دارد، اظهار کرد:  صحرای طبس و شکست مفتضحانه آمریکا که به تعبیر رئیس جمهور وقت آمریکا اولین شکست نظامی این کشور در مقابل ایران بود سند افتخار شما مردمان است.

وی اضافه کرد: ما از 13 آبان به بزرگی یاد می کنیم به خاطر این است که این الگوی دشمن شناسی، بصیرت و مقاومت را از آن بگیریم و در ادامه مسیر انقلاب آن را الگوی خود قرار دهیم.

اوحدی ادامه داد: آمریکا با جنگ علیه ایران و بسیج کردن بیش از 20 کشور علیه ایران تلاش کرد کشور ما را زمین گیر کند و تمام تلاش خودش را در دهه 90 انجام داد تا به قطب اقتصادی جهان تبدیل شود ولی امروز این کشور در بدترین شرایط اقتصادی قرار دارد و بدهکارترین کشور دنیاست به طوری که فقط 23 تریلیون دلار بدهی خارجی دارد.

رییس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین اضافه کرد: به گفته کارشناسان بزرگ اقتصاد جهانی در حالی که در سال 2000 بیش از نیمی از قدرت اقتصاد جهان در دست آمریکا بود، در سال 2017 این عدد به 20 درصد رسید و بر اساس پیش بینی ها در سال 2020 به 10 درصد خواهد رسید و در سال 2025 این قدرت اقتصادی به فروپاشی می رسد.

اوحدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که روز گذشته در جمع دانش آموزان و دانشجویان بیان داشتند اظهار کرد: ایشان فرمودند عزت ایران حاصل خون با برکت شهدا و بصیرت و وحدت مردم کشور است که عزتی را حاصل کرده که در تاریخ این کشور بی سابقه است.

وی با بیان اینکه به برکت همین مقاومت اسلامی اگر روزی آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان می زد ولی امروز جوانان این کشور پیشرفته ترین پهباد آمریکایی را شکار می کنند و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند، تصریح کرد: این تنها گوشه چشمی از توانمندی های ما در عرصه نظامی است.

رییس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین با اشاره به شکست نظامی وسیاسی آمریکا در منطقه و صرف هزینه های هنگفت در عراق و سوریه گفت: مردم عراق و سوریه که در کنار مدافعین حرم حماسه آفریدند و داعش را شکست  دادند، امروز رئیس جمهور آمریکا با استیصال پیام مرگ ابوبکر البغدادی را اعلام می کند.

اوحدی خطاب به مردم عراق گفت: با چشم تیزبین و دشمن شناس و با بصیرت مواظب باشید که دشمن در صفوف فشرده شما نفوذ نکنند که می خواهند این پیروزی بزرگ شما علیه داعش را به تلخی بکشانند.

وی اظهار داشت: در لبنان به برکت  مقاومت مردمی و تظاهرات توطئه استکبارجهانی و اسرائیل خبیث ظرف یکی دو هفته تمام شد و امروز لبنان در امنیت و آرامش است.

رییس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین گفت: مردم عراق هوشیار باشید همه توطئه هایی که بعد از انقلاب برای ما نقشه کشیدند و طراحی کردند حتما در مسیر انقلابی شما هم ایجاد خواهد شد.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها