همزمان با فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در آسمان زنجان طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۸۵۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج؛مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور حجت الاسلام محمود علوی؛وزیر اطلاعات ، اقشار مختلف مردم، مسئولان، دانش آموزان و دانشجویان، کسبه و بازاریان و نیروهای نظامی و انتظامی از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب زنجان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، مردم انقلابی زنجان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود کفار» و «مرگ بر استکبار» تنفر و انزجار خود را از دشمنان انقلاب اسلامی و سران استکبار نشان دادند.

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنین با شعارهای «الله اکبر خامنه ای رهبر»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد» و «بسیجی و دلاوریم، پیرو خط رهبریم» بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

مردم ولایتمدار زنجان همچنین پلاکارد نوشته هایی که مزین به بیانات حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت روز ۱۳ آبان بود، در دست داشتند.

در این مراسم همچنین، قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قرائت و مردم با سردادن فریاد الله و اکبر آن را تایید کردند.

مشابه این مراسم در تمامی شهرهای استان برگزار و مردم ولایتمدارزنجان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.

ارسال نظرات