استاده حوزه علمیه و دانشگاه گفت: امروز روز محکم و مقتدرانه ایستادن در مقابل دشمنان و زورگویان مستبد جهانی بوده و ذره‌ای در این تصمیم خود تردید نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۹۳۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

۱۳ آبان یعنی ایستادگی مقتدرانه در مقابله زورگویی دشمنان مستبد جهانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام احمد پناهیان پیش از ظهر دوشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردبیل عنوان کرد: نیروی جوان مؤمن و انقلابی نقطه قوت نظام بوده و واهمه اصلی استکبار نیز از حضور چنین نیروهای توانمند و با بصیرتی در عرصه‌های حساس و مورد نیاز کشور است.

به گفته وی استکبار روز به روز اضمحلال خود را نزدیک‌تر از همیشه دیده و دولتمردان مزدور جهانی نیز جایگاه خود را از دست دیده متصور می‌شوند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه برخی‌ها بر این باور بودند که با مرور زمان شعار مرگ بر آمریکا در کشور رنگ خواهد باخت، افزود: شعارهای استکبارستیز نه تنها سست نشده بلکه قویتر از گذشته به صدا درمی‌آید.

پناهیان عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی نه تنها در ۱۳ آبان ماه بلکه در تمام ۳۶۵ روز سال مبارزه با استکبار را به عنوان محوری‌ترین هدف خود انتخاب کرده و از آن دست نخواهند کشید.

وی یادآور شد: حقیقت و معنای اصلی انقلاب استکبارستیزی بوده و ۱۳ آبان به عنوان نمادی برای اجتماع بزرگ جوانان و اقشار مختلف مردم برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نظام محسوب می‌شود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: به خاک و خون کشیده شدن جوانان دانش آموز و دانشجوی ایرانی به فرمان آمریکا و ایادی‌های آنان، تبعید امام مسلیمن در سال ۱۳۴۳ و تسخیر لانه جاسوسی از دلایل اجتماع بزرگ دانش آموزان و جوانان برای تکرار شعارهای اصیل انقلاب و استکبارستیزی است.

پناهیان تصریح کرد: ما از همان روز گفتیم که با مستکبرین سر سازش نداریم و نخواهیم داشت چرا که این آیه قران است که در مقابل مستکبر سست حرف نزن و عقب نیا چرا که تو برتری و حق با تو است.

سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان اردبیل افزود: مگر در همین چند سال اخیر ۱۶۵ کشور جهان برای قدرت گرفتن داعش بسیج نشدند؟ خروجی این هم دشمنی استکبار چه شد؟ غیر از این بود که مسلمانان با مقاومت در برابر استکبار ایستاده و آن‌ها را شکست دادند.

پناهیان تصریح کرد: پیام اصلی ملت ایران به دشمنان داخلی و خارجی جنگیدن تا آخرین قطره خون خود برای اعتلای نظام و حفظ عزت و استقلال کشور است و در این مسیر همچنان ثابت قدم خواهیم ماند.

به گفته وی امروز روز محکم و مقتدرانه ایستادن در مقابل دشمنان و زورگویان مستبد جهانی بوده و ذره‌ای در این تصمیم خود تردید نخواهیم کرد.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به اینکه استان اردبیل 33 شهید 13 ساله تقدیم انقلاب و اسلامی کرده است، ادامه داد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ۶۳ کشور مقتدر و پیشرفته جهان با هدایت آمریکا به ایران اسلامی حمله ور شدند و در این مدت با وجود تقدیم ۲۴۵ هزار شهید ذره‌ای از آرمان‌های خود پا پس نکشیدیم و همچنان نیز با همین روحیه مقابل دشمنان بزرگ نظام خواهیم ایستاد.

پناهیان در پایان با اشاره به سابقه‌ استکبارستیزی و انقلابی‌گری مردم غیور اردبیل، گفت: اینجا اردبیل است و مملو از عاشقان انقلاب و ولایت، از مرحمت بالازاده‌ها گرفته تا دیگر شهدای نونهال و کهنسال و این عزیزان الهام بخش نسل جدید هستند.

به تعبیر پناهیان یکی دیگر از نقاط قوت انقلاب تکیه بر محور مقاومت و ایستادگی بوده تا با چنین روحیه ارزشمندی پیروزی حق بر باطل امکان پذیر شود.

ارسال نظرات