خبرهای داغ:
یادواره شهدای دانش آموز در پیرانشهر با حضور مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۹۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، یادواره شهدای دانش آموز پیرانشهر امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و فرمانده نظامی و انتظامی و مسئولان شهری و جمعی از خانواده شهداء و دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید عابدین صادقی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر، در این مراسم شور، نشاط و آرمان‌خواهی را از ویژگی‌های بارز نوجوانان و جوانان دانست و گفت: نوجوانان و جوانان دوران دفاع مقدس نیز با همین ویژگی‌ها به جبهه‌های جنگ رفته و در مقابل دشمنان ایستادند.

این مسوول گفت: امروز جوانان و نوجوانان همانند دانش آموزان دوران دفاع مقدس باید پرشور بوده و با روحیه قوی برای کسب علم و توسعه کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به تهدیدات و جنگ نرم دشمنان، گفت: اگر دشمن ذره‌ای به خاک میهن تعرض کند، بی‌شک هزاران نوجوان همچون شهید حسین فهمیده آنها را ناامید می‌کنند و شکست خواهند داد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر در ادامه به نقش پراهمیت دانش آموزان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان با درس گرفتن از شهدا ادامه‌دهنده راه آنان هستند.

صادقی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دانش آموزان می‌بایست در طول سال تحصیلی علاوه بر تحصیل به تهذیب نفس هم توجه داشته باشند، گفت: راه سعادت دنیوی و اخروی شما توکل به خدا، الگوگیری از ائمه معصوم (ع)، شهداء و پیروی از ولایت فقیه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات