معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان داشت: از دانش آموزان حامی ایتام آذربایجان شرقی در جمع راهپیمایان قدردانی شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۹۷۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح اظهار داشت: بمناسبت و ترویج فرهنگ نیکوکاری بین دانش آموزان از دو دانش آموز حامی ایتام در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان در تبریز تجلیل بعمل آمد.

وی ادامه داد: این دو دانش آموز به نمایندگی از حدود 5000  دانش آموز حامی ایتام استان توسط حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان تقدیر شدند تا کمکی به ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری شود.

فاتح با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های این نهاد است، گفت: خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان به‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

وی اضافه کرد: طرح محسنین نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده است.

فاتح تاکید کرد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #۰۴۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

ارسال نظرات