فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان خبر داد.
سرهنگ غلامپور، زمان افتتاحیه برنامه اردو‌های دانش آموزی را ساعت ۷ صبح روز هجدهم آبان ماه در مصلی جمعه شهر برازجان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۰۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

به گزارش  سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با اشاره به طرح راهیان نور گفت: بزرگترین آفت برای هر پدیده فرهنگی، آفت فراموشی و تحریف است و راهیان نور یکی از راه‌های انتقال این فرهنگ به نسل پر افتخار آینده است.
وی افزود: هدف ما تربیت نیرو‌های انقلابی بوده و همه برنامه‌ها در این راستا است و بنا به فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری مبنی براستفاده از جوانان و تربیت جوانان مومن، انقلابی، پای کار و با ثبات، با اجرای طرح شهید بهنام محمدی مقداری از خلاء حضور جوانان و نوجوانان در مسجد را جبران کرده ایم.
نعمت الله غلامپور برنامه‌های دفاع مقدس را یکی از رخداد‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: راهیان نور دانش آموزی بزرگترین و تاثیرگذارترین اردویی است که با همکاری آموزش و پرورش در سطح کشور برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در دو بازه زمانی انجام خواهد شد، ادامه داد: مرحله اول با اعزام خواهران از ۱۸ آبان ماه و مرحله دوم اوایل بهمن ماه با اعزام برادران صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰۰ دانش آموز دختر در تاریخ‌های ۱۸ و ۲۱ آبان ماه، هر دوره به مدت سه روز، از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.
وی همچنین از حضور راوی و روحانی در مسیر سفر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت دشمن را از نفوذ ناامید کرده، روحانیون و راویان به تبیین این فرهنگ و شبهات جنگ خواهند پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها