خبرهای داغ:
مسئول سابق معاونت سیاسی سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول سابق معاونت سیاسی سپاه آذربایجان شرقی در یادواره 16 دانش‌آموز شهید عجب‌شیر گفت: راه عبور ما از پیچ‌های دشمن اطاعت از ولایت‌فقیه است، اگر همچنان مطیع رهبری باشیم با اطاعت از ولایت می‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۲۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربايجان شرقی، ابراهیم پور گفت: به‌پاس فداکاری و جان‌فشانی این شهیدان، عزت و شرف مان امروز در امنیت است و هر آنچه داریم از این عزیزان است.
وی افزود: شرف بزرگ شهدا ورود به ضیافت، ضیافت الله است و مصداق این مسیر سیدالشهدا است.
ابراهیم پور یادآور شد: امروز رزمندگان ما، مردم و جوانان مؤمن، در مقابل زورگویان ایستادند و این از عزت خون شهداست و این جان‌فشانی مخصوص کسانی است که از جان خود گذشتند و ما جامانده‌ایم و به قافله نرسیدیم.
وی ادامه داد: شهدای دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس، در تمامی عرصه‌ها برای تمامی اقشار جامعه به‌ویژه دانش آموزان الگو هستند.
وی بر آشنایی دانش آموزان با سیره و زندگی شهدا تأکید کرد و گفت: شهیدان سند واقعی ایثار و فداکاری ملت هستند و به برکت خون شهداست که ایران اسلامی یک کشور قدرتمند در جهان است.
ابراهیم پور با بیان اینکه اگر دانش‌آموزان دیروز در خط مقدم حماسه آفریدند و در سنگر جبهه و جنگ جلوی توپ و تانک و مسلسل با دست‌خالی ایستادند، دانش‌آموزان امروز سنگرشان مدرسه است و باید با تحصیل علم کشور را به عزت و افتخار برسانند.
وی افزود: امروز شما در جنگ فرهنگی هستید و می‌توانید در عرصه علم استکبار را به‌زانو دربیاورید، باید بپذیرید از مدرسه به‌عنوان سنگر استفاده کنید، باید فرهنگ شهادت و ایثار به شما منتقل شود، شما وارثان و طلایِه داران خون شهدا هستید چرا که روزی آن‌ها پشت همین میز و نیمکت‌ها نشسته بودند.

ارسال نظرات