فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان گفت:یک سوم بودجه کشور به جیب دشمنان ریخته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۷۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار محمدعلی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای دریاپشته رامسر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) با اشاره به اینکه امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است، گفت:باید خاطرات شهدا را زنده نگه داشته و به نسل‌های آینده انقلاب منتقل کنیم.

حق بین در ادامه با بیان اینکه دشمن قسم خورده است تا به هر قیمتی به دین و ملت ایران ضربه بزند، افزود: در برخی‌ها به خاطر کم بصیرتی پشت سر رهبری معظم حرکت نمی‌کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان با تاکید بر اینکه دشمنان از قدرت و اتحاد ما وحشت دارند، اضافه کرد: داعش گفته بود شش ماه دیگر استان‌های ایران را به تسخیر در میآورم، اما همه این حرف‌ها خیالی بیش نبود.

حق بین در جمع مردم دریاپشته رامسر به نعمت شهدا و  ولایت اشاره کرد و و با بیان اینکه نباید در حفظ این نعمت‌ها کوتاهی کرد ادامه داد: آن‌هایی با انقلاب زاویه دارند که اهل دزدی هستند.

فرمانده عملیاتی لشکر قدس گیلان هدف دشمن را تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان خواند و تاکید کرد که باید وحدت را در جامعه حفظ کرد.

حق بین در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله انتخابات هم اشاره کرد و یادآورد شد: نباید در زمان انتخابات با گروکشی و حرف‌های نسنجیده کام را بر دیگران تلخ کرده و با خرید رای و تخلف رای آورد.

به گفته این فرمانده یک سوم  بودجه کشور در جیب دشمنان ریخته می‌شود لذا با حمایت از تولید داخل و خرج پول کشور در داخل میتوان از هدر رفت آن جلوگیری کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها