خبرهای داغ:
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جهاد حق علیه باطل، گفت: شبی ۱۲۰ کودک در یمن کشته می‌شوند، اما یمنی‌ها با نان خشک و پا برهنه به جنگ سعودی‌ها می‌روند و آن‌ها را ذلیل کرده اند.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۹۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی شب گذشته در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مجید عسگری جمکرانی که در حسینیه حضرت زینب (س) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری (ع)، اظهار داشت: افتخار به روزی خوردن در محضر پروردگار مصداق آیه قرآن کریم است که رستگاران واقعی بشر شهدا هستند.

وی با بیان اینکه ما جاماندگان از شهدا حسرت به مقام شهدا می‌خوریم، افزود: یادواره شهدا به عدم فراموشی خط و راه شهدا کمک می‌کند، نخست باید از خود، نفسانیت، مال، شهرت، مقام و مسئولیت باید هجرت کرد و کسی که دارای ایمان و تقوای واقعی نباشد نمی‌تواند برای خدا از لذت‌ها دست بکشد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه برترین و بهترین درجات را خداوند به شهدا اعطا می‌کنند، عنوان کرد: شهدا مقام روزی خوری در پیشگاه خداوند را دارند چرا که شهدا از جان و نفس و دنیا دست کشیدند.

شکارچی انجام تکلیف را مهم‌ترین وظیفه مسلمانان بیان کرد و افزود: یک نفر مثل شهید مجید عسگری با هجرت به سوریه و ادای تکلیف خود عند ربهم یرزقون شد، در زمان جنگ نیز پیرزنی با هدیه چهار تخم مرغ تکلیف خود را ادا کرد.
 

شهدا روشنی بخش مسیر مردم و مسئولان هستند

وی شهدا را روشنی بخش مسیر مردم و مسئولان برشمرد و گفت: ما باید سیره شهدا را بشناسیم و بعد از آن تکلیف خود را ادا کنیم، متاسفانه جانبازانی با درصد بالا داریم که در مقابل، ولی خدا ایستاده‌اند چراکه سیره شهدا را نشناخته اند، آن خانواده شهیدی مقدس است که تکلیف خود را بشناسد و در مقابل کفر سکوت نکند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه اتصال به شهدا پیمودن مسیر شهداست، خاطر نشان کرد: امروز عده‌ای در کشور مدعی هستند که قبل از انقلاب تازیانه از ساواک خوردند، هم مباحثه امام خمینی (ره) و شاگرد ایشان بودند و جان خود را در انقلاب و دفاع مقدس به خطر انداختند، اما بعد از آن در مقابل، ولی ایستادند، شمر نیز این سوابق را داشت، اما تکلیف را نشناخت و با ایمان جهاد نکردند و با مال و جانش در میدان نبود و برای مقام به میدان آمده بود.

 
 
امروز اساسی‌ترین و مهمترین دشمنی با اسرائیل است

وی با بیان اینکه شهدای بزرگوار هزاران کیلومتر خارج از مرز‌ها می‌روند تا از حرم دفاع کنند، بیان کرد: امروز اساسی‌ترین و مهمترین دشمنی با اسرائیل است و ننگین‌ترین پیمان آن‌ها با وهابی‌ها از جمله سعودی‌هاست، با این شرایط و با این نگاه بوکمال و چزابه یکی است، سامرا و کربلا عراق مهم‌تر از شلمچه است، چرا که در شلمچه حرم امام معصوم نبود و فقط مرز خاکی کشور بود.

شکارچی با اشاره به اینکه اصل حفظ سرزمین سوریه و عراق نبوده و نیست، افزود: اصل آن است که کوچک‌ترین ضربه به سوریه و حرم اهل‌بیت (س) نخورد، تعدی به نوامیس مسلمین عالم در آخر تجاوز به حرم اهل‌بیت (ع) است.

وی عنوان کرد: آمریکا به ارتش عراق حمله نکرد بلکه تمام زیرساخت‌های عراق را از بین برد، به جای حمله به ارتش به خانه‌های مردم حمله کردند به طوری که با سر‌های کودکان عراقی عکس یادگاری می‌گرفتند.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: ما هیچ‌وقت به مردم عراق حتی در اوج حملات شیمیایی صدام تعدی نکردیم، اما آمریکا هیچ وقت این گونه نمی‌جنگند.

 
 
ملت یمن با دستان خالی رژیم آل سعود را به ذلت کشانده است

وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جهاد حق علیه باطل گفت: مهم‌ترین دستاورد ما انتقال فرهنگ مقاومت به سایر کشور‌های مسلمان بود، شبی ۱۲۰ کودک در یمن کشته می‌شوند، اما یمنی‌ها با نان خشک و پا برهنه به جنگ سعودی‌ها می‌روند و آن‌ها را ذلیل کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه صفر تا صد فناوری و ساخت سامانه ۱۵ خرداد ایرانی است، اظهار کرد: با این سامانه ۱۵ خرداد که حتی پیچ خارجی هم در آن استفاده نشده توانستیم گلوبال rq۴ را هدف قرار دهیم، هواپیمایی که تمام تجهیزات جاسوسی فوق سری در آن استفاده شده بود، یک روز محتاج یک نارنجک بودیم، اما حالا توانسته ایم به برترین فناوری جنگی جهان دست پیدا کنیم.

 
 
فروپاشی اسرائیل قطعی است

شکارچی با بیان اینکه تجربیات ما در عرصه‌های مختلف محصول سال‌های دفاع مقدس است، گفت: تا قبل از این حوادث مگر شعار اسرائیل از نیل تا فرات نبود، الان شعارش آن‌ها گنبد آهنی است، قطعا اسرائیل دچار فروپاشی خواهد شد.

وی با انتقاد از کسانی که دم از مذاکره مجدد با آمریکا می‌زنند، ادامه داد: هر جا اسم آمریکا‌ست قتل و آدم کشی هم پشت سر آن است، تمام زیر‌ساخت برق عراق، تمام اقتصاد عراق و تمام بانک‌های عراق در دست آمریکایی‌هاست، آمریکایی که تمام زیر‌ساخت عراق را در زمان جنگ با صدام از بین برد و حالا جوانان عراقی متأثر از فضای مجازی به جای مرگ بر آمریکا شعار‌های دیگر سر می‌دهند.

شکارچی آگاهی‌بخشی را تکلیف برشمرد و گفت: باید دشمن واقعی به جوانان بشناسانیم، باید دشمن‌شناس باشیم و نیز دشمن ستیز و بدانید کسانی که تا امیدی تزریق می‌کنند جیره‌خوار آمریکا هستند.

وی ادامه داد: امروز یک شاخص بیشتر نداریم و آن هم ولایت است، اگر آمریکا در جنگ و تهدید نرم موفق شد ما را هم بمباران می‌کند، بدانید شروع جنگ توسط آمریکا منجر به فروپاشی آمریکا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها