خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی الی بیت المقدس بسیج در شبستر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۸۸۶۳۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  بهمن داستان عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شبستر با اشاره به تلاش‌های اصحاب رسانه اظهار داشت: اصحاب رسانه  در جهت خنثی نمودن فتنه‌های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: در وضعیت کنونی باید در زمینه دشمن شناسی و معرفی دشمنان اصلی به جوانان و نوجوانان تلاش و فعالیت کرد.

داستان با تاکید بر اهمیت اراده الهی عنوان کرد: اراده الهی مهم است و ۴۰ سال است نظام جمهوری اسلامی ایران پشتوانه الهی دارد و برگ برنده نظام جمهوری اسلامی همین اراده الهی  است.

فرمانده سپاه شبستر افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی فراتر از انتظار بوده و شاهد درخشش نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین المللی هستیم.

داستان ادامه داد: دفاع از اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و امروز به برکت تفکر و فرهنگ بسیج در نقاط مختلف دنیا گروه‌های مختلف در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به تفکر و فرهنگ بسیجی خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش‌های اسلامی پایه گذاری شده و اکنون در پیچ تاریخی عظیمی قرار گرفته‌ایم و اگر یا بصیرت حرکت کنیم هیچ قدرتی توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت .

فرمانده سپاه شبستر با تقدیر از حضور  باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان یادآور شد: مردم بار دیگر با حضور خود  مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

داستان با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی «الی بیت المقدس بسیج» سپاه شبستر افزود: در راستای رعب انداختن به دل دشمن و بر مبنای دکترین نیروهای مسلح، سپاه ناحیه  شبستر با فعال کردن قرارگاه امام هادی علیه السلام و با بکارگیری ۳ گردان و بخشی از توان  شهرستان اقدام به رزمایش دو روزه در اردوگاه شیخ ولی خواهد کرد.

وی ادامه داد: این رزمایش روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ آبان ماه برگزار خواهد شد و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های نهادها و ادارات شهرستان شبستر،انجام شده است.

فرمانده سپاه شبستر ابراز کرد:در این رزمایش برنامه‌های مختلف از جمله  پدافند غیر عامل و مقابله با ناآرامی‌ها و دفاع از کوی و برزن برگزار می‌شود و در عین حال که امنیت یکی از اهداف برگزاری این رزمایش است برپایی سنگر خدمت و خدمت رسانی نیز یکی دیگر از شاخصه‌های این رزمایش است.

وی ااضافه کرد: برگزاری صبحگاه نیروهای مسلح و بسیجیان، ویزیت رایگان پزشکی بسیج سازندگی در روستای شیخ ولی و برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که در رزمایش اقتدار عاشورایی الی بیت المقدس بسیج سپاه شبستر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها