حجت الاسلام گلپایگانی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری در تعبد، بی نیازی از دنیا، زهد و پارسایی بی نظیر است گفت: درعین حال معظم له جلوتر از حوادث حرکت می کنند که ناشی از اخلاص و توسل ایشان به اهل بیت(ع) و اهل دعا بودن است.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۳۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز پنجشنبه 16 آبان ماه در آیین معارفه امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تقدیر از تلاش ها و خدمات آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان، زهد، ساده زیستی و تقوا را از ویژگی های برجسته وی بیان کرد و گفت: همچنین حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه جدید ساری نیز چهره ای شناخته شده ، شخصیتی فاضل، متدین، باتقوا و پرهیزکار است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به  استان های مازندران، گلستان و گیلان که طبرستان نامیده می شود ، افزود:در دوره رضاخان تلاش زیادی شد تا این منطقه را فاسد کنند و فساد و فحشا را در منطقه ترویج دهند و رضاخان املاک و اموال مردم را به زور تصاحب می کرد و همه تلاشش این بود که مردم را از معارف دین جدا کنند ولی نتوانست به هدف خود برسد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبریبا تاکید براینکه پس از انقلاب اسلامی، مردم مازندران تا پای جان برای حفظ ارزش ها ایستادگی کردند ، اضافه کرد: ملت ایران نشان دادند که پایبند و معتقد به ارزش ها هستند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به سفر میلیونی مردم ایران به کربلا و راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت:این حضور نشانه ارادت و علاقمندی مردم به ارزش ها و ولایت است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و همچنین گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی است.

او با بیان اینکه هیچ نقطه از اسرائیل وجود ندارد که زیر پوشش موشک های ما نباشد تصریح کرد: این توفیق درحالی است که در زمان جنگ از دادن سیم خاردار نیز به ما خودداری می کردند و امروز تحمل این دستاوردها برای دشمنان سخت است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اعلام اینکه نماز جمعه نماد وحدت و اتحاد مسلمین است، افزود: مردم با همین مکان درخشان و اثرگذار توانستند با توطئه‌های استکباری مقابله کنند و هیچگاه مذاکره با آمریکا را در برنامه ندارند.

حجت الاسلام گلپایگانی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری در تعبد، بی نیازی از دنیا، زهد و پارسایی بی نظیر است گفت: درعین حال معظم له جلوتر از حوادث حرکت می کنند که ناشی از اخلاص و توسل ایشان به اهل بیت(ع) و اهل دعا بودن است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان سخنان خود،حکم امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدی لایینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران قرائت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها