یادواره پاسدار شهید محمدحسین پذیرش در دیشموک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۹۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
یادواره تنها شهید پاسدار بخش دیشموک با حضور همرزمان شهید، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و عموم مردم شهر دیشموک در سالن ورزشی شهید پذیرش برگزار شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در این آیین گفت: اولین یادواره پاسدار شهید محمدحسین پذیرش در سالن ورزشی شهید پذیرش از طرف همرزمان شهید در گردان حضرت رسول(ص) در دوران دفاع مقدس با همکاری حوزه مقاومت بسیج دیشموک برگزار شد.
اسماعیل معززی افزود: هدف از برگزاری چنین یادواره ای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.
وی با بیان اینکه یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمنان برگزاری یادواره های شهدا است اضافه کرد: تا پایان سال جاری یادواره هایی تحت عنوان آبروی محله در این منطقه برگزار خواهد شد.
دبیر برگزاری یادواره شهید محمدحسین پذیرش هم گفت: برای اولین بار یادواره شهید پذیرش توسط همرزمان او در گردان حضرت رسول(ص) در دوران دفاع مقدس برگزار شده است.
سرهنگ محمدیار پیل آرام افزود: شهید پذیرش از بزرگان و موسسان سپاه دهدشت بوده است که هر ساله چنین یادواره ای را برای انتقال تفکر شهید و شهادت به نسل های جدید برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: با این یادواره ها کشور ما در برابر توطئه های دشمن بیمه خواهد شد زیرا هرجا یاد شهدا، تفکر و رسم آنان بازگو شود مشکلات از جامعه رخت بر می بندد.
سردار شکرالله واهبی زاده سخنران یادواره نیز گفت: دشمن درصدد است تا تقوا و شهادت طلبی از جامعه ما رخت بربندد.
وی افزود: دشمن می خواهد مردم شهدا را فراموش کنند و هر وقت این اتفاق رخ دهد کشور ما در برابر توطئه ها مصون نخواهد ماند، زیرا کشور ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه با تفکر بسیجی و شهادت طلبی است که تاکنون آسیبی ندیده است.
یادگار دوران دفاع مقدس و مدافع حریم ولایت ادامه داد: شهید محمدحسین پذیرش با وجود اینکه یک هفته از زمان ازدواج وی نگذشته بود به فرمان رهبرش لبیک می گوید و وارد جبهه های حق علیه باطل می شود و به فیض شهادت می رسد.
ارسال نظرات