هشت طرح ورزشی در گچساران با حضور وزیر ورزش و جوانان،استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۰۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
مدیرکل ورزش و جوانان این استان در آئین افتتاح طرح ورزشی در روستای سرابننیز از توابع گچساران گفت: سه سالن چند منظوره ورزشی با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار، چهار زمین چمن مصنوعی فوتبال با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و خانه جوان شهر دوگنبدان با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار از طرح‌های افتتاح شده امروز در شهرستان گچساران است.
محمد تقی علوی افزود:هم اکنون ۲۰ طرح ورزشی در شهرستان گچساران در دست ساخت است که با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه توسعه ورزش همگانی در این شهرستان فراهم خواهد شد.
وی ساخت پنج سالن چند منظوره ورزشی، احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال، پایگاه ورزش قهرمانی و استخر بانوان را از جمله مهمترین طرح‌های در حال اجرای حوزه شهرستان گچساران عنوان کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: ۷۲ زیرساخت ورزشی در مناطق مختلف این استان از ابتدای دولت تدبیر و امید بهره برداری شده است.
حسین کلانتری گفت: این طرح‌ها در مناطق مختلف روستایی، شهری کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه گذاری سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال بهره برداری شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد ۵۴ پروژه در شهرستان‌های گچساران و باشت افتتاح شده است.
همچنین با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان سه طرح ورزشی در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه وبویراحمد به بهره برداری رسید.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین بهره برداری، این طرح‌ها را شامل خانه جوان، سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی گفت: اعتبارهزینه شده برای این طرح‌ها ۵۵ میلیارد ریال است.
وی مساحت زمین چمن ورزشی و سالن ورزشی چند منظوره را ۲ هزارو ۸۰۰ متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: سرانه فضای ورزشی در این شهرستان دوبرابر افزایش یافت.
ارسال نظرات