فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:

حضور سازمان یافته بسیج در همه عرصه ها قابل تحسین است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان مرند در نخستین روز از رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر این شهرستان، حضور سازمان یافته بسیج را در همه عرصه های قابل تحسین توصیف کرد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۲۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

 عابدین خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  هدف از برگزاری این رزمایش را تقویت تقویت بنیه دفاعی، امنیتی و نظامی و انسجام بسیجیان و نشان دادن اقتدار روزافزون گردان‌های بیت‌المقدس متناسب با تهدیدهای احصاء شده در هر شهرستان دانست.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، بصیرت افزایی برای گردان‌ها، تشکیل حلقه‌های صالحین، اقامه نماز جماعت، ترویج ارزش‌های والای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگو‌های شاخص به‌ویژه شهدا به جوانان و ایجاد همدلی در بین نیرو‌های بسیجی را از بزرگترین اهداف برگزاری این رزمایش ها در چهلمین سال انقلاب اسلامی عنوان کرد.
سردار خرم افزود: این رزمایش دارای پیام‌هایی مانند اعلام آمادگی و عزم راسخ جهادی بسیجیان برای حضور در تمامی صحنه ها، کمک به امنیت و اقتدار پایدار و تحقق منویات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد با استفاده از توان بازدارندگی اقتدار نیروهای بسیج مردمی است.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار