سردارمیرحسینی در اشکذر:

شناخت راه حق و ثابت قدم بدون در آن سبب نجات و سعادت شهدا بود

مراسم آبروی کوچه به یاد شهید سید رضا میرباقری در مسجد جامع فیروز آباد اشکذر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۱۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، در این مراسم که پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب وعشا در مسجد جامع فیروزآباد اشکذر وباحضور خانواده شهدا، اقشار مختلف مردم از شهر‌های مشهد، میبد، یزد و اشکذر، مسئولین و مدیران از جمله بخشداری و ناحیه بسیج میبد و اشکذر، نیروی انتظامی و دیگر ادارات برگزار گردید سردار میرحسینی بیان داشتند که شهدا نمونه کاملی از عمل کنندگان به آیه «یٰا أَیُّهَا اَلَّذِینَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلىٰ تِجٰارَةٍ تُنْجِیکُمْ مِنْ عَذٰابٍ أَلِیمٍ» (الصف/۱۰) می‌باشند اینان که دارای ایمان تقوا و بصیرت و روحیه جهادی بودند راه جهاد درراه خدا را انتخاب کرده و به این تجارت پرمنفعت دست یافتند؛ و یکی ازعوامل سعادت انسان‌ها را براساس آیات قران شناخت راه حق و نیز ثابت قدم بودن در مسیر عنوان کرد.
سردار میرحسینی که در جبهه مسئولیت فرمانده گردانی شهید میرباقری را داشته بصیرت عمیق کار جهادی خلصوص نیت بالا و تواضع و فروتنی را ازخصوصیات بارز این شهید بیان کرد.
بخش‌های دیگر این مراسم اجرای سرود، نمایش آن بیست و سه نفر، پخش نماهنگ و تجلیل ازخانواده شهید از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
شهید سیدرضا میرباقری در سال ۱۳۲۹ متولد و تحصیلات خودرا در رشته فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه مشهد و فوق لیسانس حقوق ادامه داد. وی قبل از انقلاب در سال ۱۳۵۵ در ازمون وزارت کشور قبول و بعنوان بخشدار ابتدا در بهاباد و سپس در میبد مشغول به خدمت شد. وپس از شروع جنگ تحمیلی عتزم جبهه شد و سرانجام در عملیات محرم در ۸/۸/۱۳۶۱ در موسیان به فیض شهادت نائل گشت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار