خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی مهدیشهر گفت: سیزده آبان نمادی از ظلم ستیزی و حریت ملت ایران است
کد خبر: ۹۱۸۸۹۲۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، در آئینی ابراهیم ذاکری فرمانده حوزه دانش آموزی و فرماندهان واحد‌های دانش آموزی با امام جمعه مهدیشهر دیدار کردند.
در این دیدار ذاکری ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی از زحمات وتلاش‌های بسیج دانش آموزی تقدیر نمود وبه ارائه گزارش فعالیت‌های واحد‌ها پرداخت.
وی در ادامه گفت: سیزده آبان در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی جلوه گاهی کم‌نظیر از حوادث و رویداد‌هایی است که بیش از هر زمان دیگری خط روشن مبارزه با ستم، استکبار و استعمار خارجی را به نمایش می‌گذارد و حافظه تاریخی ملت ایران به یاد می‌آورد که دشمنان استقلال و آزادی ایران اسلامی در چنین روزی پیشوای سیاسی و مذهبی آن‌ها مرجع عالیقدر جهان اسلام امام خمینی (ره) را چگونه مجبور به ترک سرزمین و دوری از ارادتمند و یاران خویش نمودند.
ذاکری افزود: سیزده آبان برای ملت ایران یادآور کشتار خونین مردم بی دفاع و بویژه دانش آموزان مظلوم و بی گناهی است که توسط عمال رژیم وابسته به غرب و آمریکا صورت گرفت و ایضا سیزده آبان فراتر از تمامی حوادث ناگوار و خاطرات تلخی که در آن رقم خورده است، یادآور آتشفشان خشم ملت ایران در سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که استکبار جهانی را به زانو درآورد.
فرمانده حوزه دانش آموزی خاطر نشان کرد: اکنون برای ملت قهرمان ایران سیزده آبان نمادی با شکوه و درخشان از ظلم ستیزی، حریت و فداکاری است که در چنین روزی فریاد استقلال خواهی آنان برای همیشه خط بطلانی بر اندیشه‌های سلطه جویانه و آرزو‌های تجاوزگرانه دشمنان قسم خورده ملت سلحشور ایران خواهد کشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها