امام جمعه بندرلنگه:

هفته وحدت یادگار امام راحل است/مذاکره با آمریکا دردی از ما دوا نمی‌کند

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد ودردی از ما دوا نمی‌کند
کد خبر: ۹۱۸۸۹۸۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ آیت الله سید محمد جواد رکنی  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: دشمن سعی دارد با هر ترفندی وحدت مسلمانان را هدف قرار دهد و برنامه آنان چپاول دولت های اسلامی واختلاف افکنی بوده و این هفته وحدت، یادگار امام راحل است.

وی افزود: دشمنان در صدر اسلام هم درپی اختلاف افکنی در بین مسلمانان بودند که پیامبر(ص) نقشه‌های آنان را خنثی نمود و  به وحدت و داشتن تقوا دعوت می‌نمودند، مسلمانان باید مراقب ومواظب نفوذ دشمنان در بین صفوفشان باشند تا آنها مجال سوء استفاده واختلاف‌افکنی پیدا نکنند.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور، اضافه کرد: در این شرایط کنونی به دو مسئله اساسی باید بیش از گذشته توجه شود اول اقتصاد مقاومتی ودوم رونق تولیدو اینکه منتظر اروپایی‌ها نباشیم آنها که تاکنون به ۱۱ تعهد خود در برجام نیز عمل نکردند.

آیت‌الله رکنی بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز در دیدار خود با دانش آموزان در ۱۳آبان فرمودند، مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای نداردو دردی از ما دوا نمی‌کند از کره شمالی با این مذاکرات چه دردی دوا شد، ما باید در مقابل باج خواهی و زیاده خواهی استکبار بایستیم.

خطیب جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به حوادث اخیر در لبنان و عراق، یادآور شد: دشمن به دنبال سوء استفاده از این حوادث اخیر در لبنان و عراق ا۶ست. حمله کردن عده ای به سفارت ایران در عراق به چه معناست؟ اولین هدف آنها تفرقه بین دو ملت دوست و برادر ایران و عراق است.

وی با اشاره به ترس دشمن از راهپیمایی عظیم اربعین و از برادری دو کشور ایران و عراق گفت : دشمن به هراس افتاده و ما دو ملت باید کاملا مراقب و هوشیار باشیم. آنها می‌خواهند دو ملت را در مقابل یکدیگر قرار دهند. آنها به دنبال سوء استفاده و بهره برداری از این حوادث اخیر در کشور عراق و لبنان هستند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار