خبرهای داغ:
اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی از استان قم صبح امروز با حضور مسئولان و اولیای دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۴۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی از استان قم صبح امروز با حضور مسئولان و اولیای دانش آموزان از اموزش و پرورش ناحیه 3 قم برای بازدید به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.
 
در این مراسم جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) گفت: اعزام دانش آموزان دختر تا پایان آذر ادامه دارد و پس از آن تا پایان بهمن دانش آموزان پسر به اردو‌های راهیان نور اعزام خواهند شد.

احمد بیطرفان ابراز داشت: این اردو‌ها از صبح امروز با اعزام اولین کاروان به تعداد ۲۰۰ دانش آموز دختر از منطقه ۳ آموزش و پرورش قم آغاز شد و تا پایان بهمن ۶ هزار دانش آموز دختر و پسر تحت عنوان اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. 

وی افزود: اردوی راهیان نور از سال ۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون حدود یکصد هزار نفر از استان قم به این اردو‌ها اعزام شده است.
 
همچنین مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۳ قم نیز بابیان این‌که تقویت و حمایت از اردو‌های راهیان نور لازم و ضروری است، گفت: امسال شاهد استقبال بالای دانش آموزان برای حضور در اردو‌های راهیان نور هستیم.

سید حسین رضوی گفت: با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای اعزام دانش آموزان استان قم به مناطق عملیاتی اظهار داشت: امروز اولین اعزام استان قم را شاهد هستیم که ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که با احتساب زمان رفت‌وبرگشت ۴ روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند داشت.

وی ادامه داد: به ترتیب از فردا نواحی دیگر آموزش‌وپرورش نیز روزانه ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق اعزام می‌کنند و دوباره روز پنج‌شنبه ۲۳ آبان ماه ناحیه ۳ دانش آموزان را با ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق اعزام خواهد کرد.

رضوی تأکید کرد: دانش آموزان از مدارس به‌صورت داوطلب در این اردو‌ها حضور پیدا می‌کنند و با عنایت خداوند امسال نیز با استقبال بسیار بالایی روبرو بودیم.

وی ادامه داد: دانش آموزان زیادی به‌صورت داوطلبانه برای حضور در این اردو‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که به علت نبود امکانات از اعزام همه آن‌ها معذوریم.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۳ ابراز داشت: سهمیه دانش آموزان پسر برای منطقه ۳، ۱۶ دستگاه اتوبوس و برای دختران نیز ۱۶ دستگاه است که از این میان دختران تا ۲۰ آذرماه اعزام می‌شوند و زمان اعزام دانش آموزان پسر نیز بهمن‌ماه امسال خواهد بود.

وی بر ضرورت حمایت از اردو‌های راهیان نور تأکید کرد و گفت: خواهشی که از مسئولان داریم این است که اردو‌های راهیان نور هرچه بیشتر تقویت شود و واقعاً برای دانش آموزان و نسل‌های بعدی این نظام لازم و ضروری است
ارسال نظرات
پر بیننده ها