مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد عنوان کرد:
مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد گفت: 3 گروه 10 نفر از دانش آموزان جهادگر یزدی به مناطق سیل زده و آسیب دیده پل دختراعزام شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۲۸۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد اسلامی، با اشاره به اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه در هفته دانش آموز گفت: دیدار جمعی از دانش آموزان با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد و همچنین به صدا درآمدن زنگ استکبار در مدارس استان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز هستند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد در ادامه با اشاره به اردو‌های متعدد دانش آموزی از شرکت دو هزار و ۲۰۰ دانش آموز در اردوی چهار روزه طرح شهید بهنام محمدی خبر داد و گفت: این تعداد دانش آموز در ایام تابستان با حضور در اردوگاه شهید صدوقی سانیچ در این طرح شرکت کردند.

اسلامی با اشاره به حضور دانش آموزان بسیجی در اردو‌های جهادی و محرومیت زدایی اظهار داشت: در زمینه اردو‌های جهادی در سال جاری ۱۳۰۵ نفر روز عملکرد داشتیم که این آمار تقریبا ۲ برابر دستورالعمل ابلاغی بوده و خدمات محرومیت زدایی در مناطق محروم استان نظیر آسفیج یهایاد، خضراباداشکذر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: البته ۳ گروه ۱۰ نفر نیز از دانش آموزان جهادگر یزدی به مناطق سیل زده و آسیب دیده پل دختراعزام شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دانش آموزان یزدی در طرح اردوی هجرت که با هدف نوسازی و بهسازی مدارس انجام می‌شود نیز حضور چشمگیری داشتند ابراز داشت: در این اردو ۹۹۰۰ نفر روز از دانش آموزان بسیجی استان شرکت داشتند.

اسلامی در پایان در خصوص اردوی راهیان نور گفت: در سال گذشته ۷۵۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که طی ۴ روز از مناطق عملیاتی یادمان هوزیه، دهلاویه و دیگر مناطق بازدید کردند

وی پیش بینی کرد: با اجرای طرح از ۱۸ آبانماه در سال جاری تا پایان طرح ۷۵۰ نفر از دانش آموزان یزدی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات