مهدی چمران با اشاره به اینکه ملت ایران روی پای خود ایستاده و می‌ایستد گفت:  ایران اسلامی در ابعاد گوناگون به اقتدار علمی، نظامی و اقتصادی دست یافته و این در حالی است که آمریکا به حدی افول و سقوط کرده که با شکست ترفندهایش در برابر ایران به زانو درآمده است.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۵۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
 به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب جنایات آمریکا را علیه ملت ایران در ابعاد گوناگون مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پس از ناکامی آمریکا در جنایات خود علیه ملت ایران،  استکبار جهانی نفوذ فرهنگی و فکری  و  تحریم اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد.

چمران با اشاره به مذاکرات برجام تصریح کرد: پس از ناکامی آمریکا، قضیه برجام را مورد توجه قرار دادند و با امضاء وزیر امور خارجه آمریکا و کشورهای اروپایی این مهم را جشن گرفتند ولی ترامپ به این تعهد پشت پا زد.

هیچ قدرتی توان رویارویی نظامی با رزمندگان اسلام ندارد

مهدی چمران با بیان اینکه ترامپ هنوز مذاکره با ایران را دنبال می‌کند افزود: نظرشان این است که از طریق ترفند مذاکره، ایران را تسلیم کنند و به زانو درآوردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران روی پای خود ایستاده و می‌ایستد گفت:  ایران اسلامی در ابعاد گوناگون به اقتدار علمی، نظامی و اقتصادی دست یافته و این در حالی است که آمریکا به حدی افول و سقوط کرده که با شکست ترفندهایش در برابر ایران به زانو درآمده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه آمریکا در  ابعاد وضعیت سیاسی، اقتصادی و نظامی دارای شرایط مناسبی نیست افزود: آمریکا ضمن اینکه از نظر اقتصادی مقروض‌ترین کشورهای جهان است از نظر نظامی دارای شرایط مناسبی نیست. به‌گونه‌ای که پهپاد پیشرفته آنان در برابر پدافند ایرانی در خلیج فارس توسط رزمندگان شجاع و دانشمندان جوان ایرانی سرنگون می‌شود.

چمران از بومی سازی ساخت سلاح‌های پیشرفته توسط دانشمندان جوان ایرانی خبر داد و بیان کرد: توانمندی ایران در ابعاد گوناگون ساخت انواع تجهیزات به جایی رسیده که هیچ قدرتی توان رویارویی نظامی با رزمندگان اسلام ندارد.

وی، با اشاره به ابزار تحریم اقتصادی و نفوذ فرهنگی افزود: پس از شکست آمریکا در ابعاد نظامی و سیاسی، روی به تحریم اقتصادی و نفوذ فرهنگی و فکری کرد که در این سنگر هم  آمریکا به شکست کشانده می‌شود.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان بوشهر 

 

ارسال نظرات