رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‌:

توطئه‌های دشمنان وحدت میان ایران اسلامی را نشانه گرفته اند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن به همه استان‌ها به‌ویژه کردستان چشم طمع داشته، بنابراین باید مراقب توطئه‌های آنان بود.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۹۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز که به‌منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به این شهر سفر کرده، با نماینده، ولی فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی گفت: معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان که فردی صاحب تجربه و دارای دانش تخصصی است، را در این هفته مبارک به فال نیک می‌گیریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این دیدار با تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان کشور اظهار داشت: دشمن به همه استان‌ها به‌ویژه کردستان چشم طمع داشته تا بهره کافی را از لطمه زدن به مردم ببرد، بنابراین باید مراقب توطئه‌های آنان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی بیان کرد: گام بعدی اهداف سازمان در استان‌ها را با حمایت نماینده، ولی فقیه و اهتمام همکاران در کردستان، قدرتمند و باجدیت پیش می‌بریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: مسئولان قبلی سازمان تبلیغات اسلامی زحمات زیادی کشیده و شاهد زیرساخت‌های موثری هستیم و برای رفع موانع عزم خود را جزم کرده چرا که ما هم وظیفه خادمی مردم را برعهده داریم.


آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی، نماینده، ولی فقیه در استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج مباحث دینی و فرهنگی جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور به‌ویژه استان دارد، اظهار داشت: کردستان دارای ظرفیت‌های بالاست که باید از آن‌ها بهره برد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون با جنگ تمدنی و فرهنگی روبرو هستیم، افزود: دشمن با تمام توان به میدان آمده و باید مجموعه‌های فرهنگی با برنامه‌زیزی درست و عزم و اراده ملی مانع تحقق توطئه‌های دشمن شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان مردمان این دیار را بابصیر و آگاه خواند و گفت: کردستانی‌ها با داشتن وحدت و همدلی مانع توطئه‌افکنی دشمنان می‌شوند چراکه آنان علی‌رغم تمام توانی که برای ضربه زدن به این مردم فراهم کرده، موفق به هیچ کاری نشده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به‌دنبال ناامیدی و تضعیف اراده مردم در راهپیمایی و مناسبت‌های ملی بوده و هستند، خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی با برگزاری برنامه‌هایی همچون دعای عرفه در مساجد جامع و دعای زیارت پیامبر اکرم (ص) توانسته زمینه‌ساز حضور و تقویت وحدت برادران اهل تسنن و تشیع کردستانی در کنار هم باشد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی حضور مردم در جشن‌ها و راهپیمایی‌ها را نشان از دلبستگی و وابستگی مردم به نظام و رهبری دانست و یادآور شد: امروزه اسلام و دین در جامعه کنونی مورد توجه است و مذهب مطرح نیست، بنابراین روحانیون شیعه و سنی در کنار هم می‌توانند برای تحقق این مهم تلاش کنند.

به گفته نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، مجموعه‌هایی همچون سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند در وحدت و انسجام مردم نقش داشته باشند.
 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات