فرمانده سپاه مراغه:

بسیج همراه انقلاب بوده و از آن صیانت کرده است

فرمانده سپاه مراغه گفت: بسیج همراه و همزاد انقلاب اسلامی بوده و همواره آن را از خطرات، شیطنت ها و دسیسه های دشمنان قسم خورده اسلام نجات داده و صیانت کرده است.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۰۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود: بسیج همواره آرمان طلب و عدالتخواه بوده و اجازه نداده تا انقلاب اسلامی از مسیر اصلی و متعالی خود منحرف شود.

وی ادامه داد: بسیجی به عنوان نهادی مقدس، ذخیره استراتژیک انقلاب و نظام اسلامی و از مولفه های تامین امنیت پایدار میهن اسلامی است.

رشیدی اضافه کرد: این نهاد انقلابی از محورهای پیشبرندگی نظام اسلامی بوده تا جایی که امروز نام بسیج زینت بخش عناوین مسئولان نظام و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در این شهرستان گفت: این برنامه ها به مناسبت ۴۰ سالگی این نهاد مقدس از ۳۰ آبان تا ۶ آذر امسال با مشارکت ادارت و حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان اجرا خواهد شد.

رشیدی اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه، نشست های روشنگری، یادواره های شهدا، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و اجتماع بزرگ بسیجیان از مهم ترین عناوین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار