خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت:راهیان نور و بازدید از یادمان‌های شهدا با ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری میان نوجوانان و جوانان انجام می‌شود و تا پایان امسال ۶ هزار دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۲۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان در گفتگویی، با اشاره به آغاز اعزام راهیان نور دانش‌آموزی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دو بخش خواهران و برادران اعزام به مناطق عملیاتی جنوب انجام می‌شود.

وی افزود: اعزام دانش‌آموزی راهیان نور در سراسر کشور آغاز شده است که خواهران به مدت ۴۵ روز اعزام می‌شوند و پس از ۱۰ روز اعزام برادران انجام می‌شود و تا پیش از اسفندماه اعزام‌ها تمام می‌شود.

جانشین امام علی بن ابیطالب(ع) بابیان اینکه روزانه ۴ دستگاه اتوبوس ۴۴ نفره اعزام دانش آموزان قمی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: در اندیمشک و اهواز موضوع اسکان و پذیرایی را انجام می‌دهیم که با مشارکت سپاه علی بن ابیطالب (ع) و آموزش‌وپرورش استان است.

سرهنگ بیطرفان گفت:با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته آماده‌سازی اعزام دانش آموزان با آموزش‌وپرورش قم است و اعزام راوی و روحانی و یادمان‌ها به عهده سپاه علی بن ابیطالب (ع) است.

وی بابیان اینکه تا پایان امسال ۶ هزار دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، افزود: با توجه به برگزاری جلسات و هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش‌وپرورش تأکید شد که درهر اتوبوس معلم حضورداشته باشد و نخستین اعزام نیز امروزانجام شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اهمیت اردو‌های راهیان نور برای دانش آموزان ادامه داد:راهیان نور و بازدید از یادمان‌های شهدا با ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری میان نوجوانان و جوانان انجام می‌شود، در دفاع مقدس نسل جوان امنیت و عزت و افتخارآفرینی کردند و نگذاشتند که استکبار به اهداف خود برسد.

سرهنگ بیطرفان خاطرنشان کرد: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بزرگی و عظمت نظام اسلامی در دفاع مقدس را به نسل جوان نشان دهیم، اقشار مختلف از راهیان نور استقبال کردند و با توجه به شرایط موجود و توانمندی‌های استان برنامه‌ریزی برای اعزام انجام‌شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها