رییس سازمان تبلیغات شهرستان سرخه گفت: دشمنان درصدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند
کد خبر: ۹۱۸۹۴۶۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
 حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه با اشاره به اینکه هفته وحدت از برکات انقلاب اسلامی و یک راهبرد دائمی و ماندگار مبتنی بر عقلانیت و حفظ منافع جوامع اسلامی است گفت: تمامی بزرگان اسلام بر وجود هفته وحدت در جوامع اسلامی تاکید فراوان دارند و آن را باعث شکست تمام دشمنان اسلام می‌دانند. حفظ وحدت، اتحاد وانسجام جوامع اسلامی برای پیروزی بر دشمنان اسلام بسیار ضروری است، چون دشمنان اسلام برای حفظ منافع خود در جوامع اسلامی درصدد تفرقه هستند، زیرا با تفرقه می‌توانند در جوامع اسلامی نفوذ کرده ومنافع شان را تامین و حفظ کنند.
وی با بیان اینکه وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) مایه وحدت تمام مذاهب و اقوام اسلامی است افزود: همه مذاهب حول محور پیامبر عظیم شان اسلام گرد هم آمده اند وفاصله میان ۱۲ ربیع الاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنابر روایت اهل سنت می‌باشد تا ۱۷ ربیع الاول که تاریخ ولادت حضرت محمد (ص) بنابر روایات موجود در شیعه است از سوی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران فاصله بین این دوتاریخ بعنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.
محمدی خاطرنشان کرد: پیام هفته وحدت این است که با دست اتحاد و ذهن هوشیار در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) وعترت پاک آن حضرت مجال از تفرقه افکنی بیگانگان بگیریم. پیام هفته وحدت این است که درستیه قرآن و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم ودرسایه امامت و ولایت صراط مستقیم را بپیماییم و جز در مقابل خدا و رسولش واهل بیت (ع) برای کسی سر خم نکنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها