خبرگزاری بسیج: جلسه توجیهی مسئولین فرهنگی کاروان اعزامی راهیان نور غرب ویژه دختران در سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۶۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک در جلسه توجیهی مسئولین فرهنگی کاروان اعزامی راهیان نور غرب ویژه دختران اظهار داشت:همانطور که همه سال قرارگاه امام حسن عسگری(ع) براین باور است ناحیه قرچک در کاروان اعزامی راهیان نور عملکرد خوبی داشته ، امسال هم بتوانیم در گام دوم انقلاب قدمی برداشته باشیم.

علی اصغر شهیری افزود:ما باید این اردوی معنوی راهیان نور را طوری زمینه سازی کنیم که دربین دانش آموزان  فراگیر شود و باید از تمامی فرصت ها در راهیان نور به خوبی استفاده شود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی اعزام دانش آموزان به راهیان معرفی مسیر شهدا و اهداف والای شهدا است که در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، باید به‌گونه‌ای با دانش آموزان  رفتار کنیم که نگاه دانش آموزان را نسبت به اردوی راهیان نور عوض کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه قرچک گفت: در برنامه‌های فرهنگی راهیان بر روی اعتقادات دانش آموزان کارکنید، در سلامت اردو دقت کنید و امنیت و رفاه دانش آموزان  را در اولویت برنامه خود قرار دهید.

علی اصغر شهیری در پایان عنوان کرد : کاروان راهیان نور غرب ویژه دختران در روز شنبه مورخ ۱۸\۸\۹۸ از گلزار شهدای گمنام شهرستان قرچک با حضور مسئولین شهرستان اعزام خواهد شد.

غلامرضا بختیاری در ادامه جلسه اظهار کرد: جا دارد از سپاه ناحیه پانزده خرداد قرچک که در برگزاری کلیه برنامه‌های فرهنگی شهرستان به ویژه مدارس پیش‌قدم بوده و کمک‌حال آموزش و پرورش است، تقدیر می کنیم.

وی گفت: راهیان نور سند انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، در سند تحول بنیادین راهیان نور جزء ساحت‌های تربیتی آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

بختیاری در ادامه گفت: در اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز به مناطق جنگی تمام برنامه ها باید قلبی باشد و در برنامه‌های فرهنگی رضایت خداوند را در دستور کار  قرار دهید.

مدیر اداره آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد : طبق سخنان سرگرد شهیری راهیان نور یک پدافند است برای کشور ، در آن زمان از مرز های کشور دفاع میکردند و حال دانش آموزان باید با الگو گیری از شهدا از مرز های علمی دفاع کنند.

خبرنگار / فاطمه سیفی

 

ارسال نظرات