بازسازی ۴ پل تخریب شده از سیلاب بروجرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: چهار پل تخریب شده از سیلاب فروردین ماه امسال در بروجرد بازسازی می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۹۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ، امین گودرزی  امروز در جلسه شورای اداری   اظهار کرد: چهار پلی که در مسیر روستاهای رحیم‌آباد، عباس‌آباد، ابراهیم‌آباد و سرچغا قرار داشته و در جریان سیلاب تخریب شده‌اند، بازسازی می‌شوند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پل قرار گرفته در مسیر روستای عباس‌آباد عنوان کرد: تامین تجهیزات و آماده‌سازی به منظور بازسازی پل‌های مسیر روستاهای رحیم‌آباد و سرچغا نیز در حال پیگیری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد با اشاره به خسارات سیلاب فروردین ماه امسال در حوزه زیرساخت‌های راه و ابنیه بیان کرد: بخشی از این خسارت‌ها برطرف شده و اجرای بخشی دیگر مستلزم تامین اعتبار است.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین تامین کامل روشنایی محورهای مواصلاتی از جمله محورهای بروجرد به اراک و خرم‌آباد در دستور کار و در حال انجام است.

وی تاکید کرد: کار روکش و لکه‌گیری آسفالت محور بروجرد به خرم‌آباد از ابتدای حوزه استحفاظی تا دوربرگردان روستای خایان انجام شده و قرار است، روکش آسفالت این محور از پل جوادالائمه به سمت خرم‌آباد نیز اجرایی شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد تصریح کرد: همچنین با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای شروع فصول بارندگی و سرما نصب علائم ایمنی راهنمایی و رانندگی و تهیه شن و نمک به میزان لازم انجام شده است.

گودرزی در ادامه از صدور موافقت‌نامه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد خبر و ادامه داد: با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات