به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند گفت :رزمایش الی بیت المقدس 23و24 آبان ماه با شعار چهل سال مردمیاری، امنیت و خدمت در منطقه عمومی شهرستان زرند برگزار می گردد .
کد خبر: ۹۱۸۹۵۱۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
فرمانده سپاه زرند عنوان کرد؛

رزمایش الی بیت المقدس بسیج با حضور 6گردان در شهرستان زرند برگزار می گردد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند در جلسه قرارگاه رزمایش الی بیت المقدس بسیج گفت : برنامه های :رزمایش الی بیت المقدس در 23و24 آبان ماه با شعار چهل سال مردمیاری، امنیت و خدمت در منطقه عمومی شهرستان زرند برگزار می گردد .

وی افزود: به مناسبت چهل سالگی بسیج رزمایش الی بیت المقدس بسیج با حضور 6گردان در شهرستان زرند برگزار می گردد و اصلی‌ترین اهداف آن تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی است اصلی ترین اهداف برگزاری این رزمایش، تقویت روحیه نیروها و ارزیابی آموزش های صورت گرفته، تقویت سازمان و نمایش اقتدار و همچنین سنجش و ارتقاء توان و آمادگی رزم گردان ها . سطح توانمندی رزمی گردان‌های بسیج، نظامند شدن نیروها و مردمی کردن دفاع از جمله اهداف رزمایش های سالانه است خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرندتصریح کرد: این رزمایش از پنج شنبه آغاز خواهد شد و بسیجیان در روز نخست رزمایش با حضور در کلاس های در نظر گرفته شده، آموزش های لازم را اخذ خواهند کرد.

وی، در ادامه گفت: صبح روز جمعه نیز 6 گردان رزم بسیج در منطقه عمومی زرند در مراسم صبحگاه مشترک حضور پیدا خواهند کرد و پس از برگزاری این صبحگاه، 3 گردان بیت المقدس مراحل بعدی رزمایش را اجرا خواهند کرد.

فرمانده سپاه زرند یادآور شد : این رزمایش در 2مرحله ،که مرحله اول در 23و24آبان ماه که ماموریت اصلی با گردان های رزمی خواهد بود، و گردان های شرکت کننده در رزمایش روز جمعه، حراست از اماکن مهم و حساس و برپایی ایستگاه ایست و بازرسی در معابر وصولی شهر را تمرین خواهند کرد ومرحله دوم با حضور 3 گردان ، با ماموریت امنیتی، دفاعی برگزار خواهد شد

فرمانده قرارگاه رزمایش الی بیت المقدس :با بیان اینکه افزایش آمادگی جسمانی و ماموریت دفاع و به ویژه دفاع مردمی از اهداف دیگر این رزمایش است، اضافه کرد: طی چهل سال گذشته بسیج در هر زمان و مکانی که مردم با مشکل مواجه شدند، حضور فعال داشته و به علت ارتباط نزدیک خود با مردم توانسته است به سهولت مشکلات را حل کند چرا که فرزندان عاشورایی این مرزوبوم با صدای رسا اعلام می‌دارند که امروز تفکر بسیجی جهانی شده و با کارنامه‌ای درخشان در برابر زورگویان ایستاده‌اند و برای خدمت به محرومان آماده هستند.

سرهنگ کردی در پایان خاطر نشان نمود:این رزمایش نشان دهنده آمادگی بالای بسیجیان این خطه برای جان فشانی‌های نیروهای مخلص انقلاب است. و همواره هرجا قدمی در راستای اهداف نظامی برداشته شود، مردم در قالب گروه‌های رزمی خود جوش بسیج، آمادگی خود را نشان داده‌اند.

واین رزمایش‌های نظامی می‌تواند بهترین شیوه برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام و مقاومت به جهان کفر باشد..
ارسال نظرات