مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نشان دادن یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی اسلام به‌ عنوان دین رحمت و صلح و دوستی و آرامش به جهان است.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۰۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگاربسیج اظهارداشت: دشمنان اسلام همواره به دنبال ضربه زدن به دین بوده و سعی داشته اند با تفرقه افکنی میان مذهب اسلام به ویژه برجسته کردن اختلاف میان شیعه و سنی آنان را دچار آشوب کنند.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهل سال است که پرچمدار تقویت وحدت و همبستگی در جهان اسلام است، افزود: در مقابل دشمن ،همه توان خود را در جهت تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی به کار گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)، وحدت را تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات و توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری این هفته به عنوان هفته وحدت، مسیر همبستگی و انسجام مسلمانان را هموار کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) فرقه و اختلاف در میان مسلمانان را به سود دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در طول تاریخ با هدف سلطه بر کشورهای اسلامی به دنبال تفرقه میان مسلمانان بود.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به این که دشمن برای سلطه بر کشورهای اسلامی منطقه سال ها برنامه ریزی و سرمایه گذاری انجام داده  و به هر بهانه ای می کوشد تا وحدت و همبستگی مسلمانان  را خدشه دار کند،افزود: امروز مسلمانان باید هوشیارانه و با پیروی از سیره رسول خدا (ص) و نیز اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری با اتحاد و یکپارچگی در برابر نقشه شوم دشمنان بایستند و آنها را از رسیدن به اهدافشان نا امید سازند.

این مسئول با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام همواره بر وحدت، برابری و برادری مسلمانان تأکید داشتند، افزود: مسلمانان جهان باید با تأسی از سیره نبوی در جهت تحکیم وحدت و برادری میان خود گام بردارند.

وی در پایان تصریح کرد: اتحاد امت اسلامی تنها در هفته وحدت خلاصه نشده وباید در تمام طول سال آن را تقویت کرد.

ارسال نظرات