فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:

نخستین اولویت سپاه تامین زیست خواب برای زلزله‌زگان است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: نخستین اولویت سپاه تامین زیست خواب برای زلزله‌زگان است، نیاز اصلی زلزله زدگان تامین وسایل گرمایشی و سرپناه بود که موقتا، بخاری های برقی در اختیار مردم قرار داده شده است.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۲۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

عابدین خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به موقتی بودن اسکان اولیه زلزله زدگان، افزود: تصویب شده است که اتاقک های 6، 12 و 30 متری برای کسانی که منازلشان تخریب شده است، ساخته شود و در کنار آن برای احشام زلزله زدگان نیز مکانی در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام گرفته، هرکدام از دستگاه‌ها متولی اقداماتی شده اند. بسجیان یک کار میکنند، بنیاد مسکن یک کار و این خدمات ادامه دارد.

سردار خرّم با بیان اینکه سعی داریم در هفته جاری نیازهای اضطراری زلزله زدگان را تامین کنیم، تصریح کرد: پس از این کار به امید خدا ساخت و سازها شروع شده و مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا که صبح امروز با حضور در مناطق زلزله زده سراب از نزدیک با مشکلات مردم این منطقه آشنا شد، تاکید داشت: سعی داریم تمام مشکلات فوری و ضروری مردم را طی دو روز آینده حل کرده و پس از آن به فکر اسکان دائم مردم باشیم.

سردار خرّم با بیان اینکه در روزهای اول به دلیل حجم تخریب‌ها، همه توجهات به چند روستا معطوف شد، گفت: امروز به سمت مناطقی رفته‌ایم که کمتر به آنها توجه شده یا نیازمندی آن ها بیشتر است.

وی در پایان تاکید داشت: امروز با رصد مشکلات و پایش آن‌ها در روستاهایی که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، برای رفع مشکلات مردم قدم برخواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار