سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با «بسیج»:

امروزه بسیج با حضور 22 قشر متخصص به کمک دستگاه‌های حاکمیتی رفته است

سردار سپهر گفت: ادامه تداوم انقلاب اسلامی با حضور فعال بسیجیان و با سازماندهی بسیج صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۷۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

سردار محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: در چهل ساله گذشته از ابتدای انقلاب هر نوع مشکل، مانع، بن بست و مسئله‌ای داشتیم که در نقاط عطف انقلاب جز مسایل اصلی نظام بوده است با حضور مردم و سازماندهی مردم و بسیج گره‌ها باز شده است و بن بست‌ها از بین رفته است.


سردار سپهر با بیان نقش بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون اظهار کرد: بسیج نقش پر رنگی در تمام عرصه‌ها از دیرباز تا کنون داشته است، مانند دوران دفاع مقدس. در حقیقت دفاع مقدس با حضور نیروهای مردمی اداره شد، کشور بیمه شد، دشمن ناکام و مرعوب شد و اقدامات بزرگی در این صحنه رقم زده شد که تمامی اینها را همه مردم به خاطر  دارند.


وی نقش بسیج در این چهل ساله را اینطور بیان کرد:  می‌توان گفت بسیج در تمام عرصه‌ها از جمله حوزه‌های امنیتی، فرهنگی، اجتماعی خدمت رسانی و...حضور پر رنگی داشته است  و خدمات ارزشمندی برجای گذاشته است. در حقیقت، امروز بسیج در همه عرصه‌ها با حضور 22 قشر متخصص به کمک دستگاه‌های حاکمیتی رفته است.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به گسترش بسیج در جهان اسلام خاطر نشان کرد: از دیگر مزیت‌های بزرگ بسیج میتوان گفت که بسیج مستضعفین ما هم در کشور جمهوری اسلامی ،امروز ده ها میلیون نفر را سازمان دهی کرده است و به کار گرفته است و هم در جهان اسلام گسترش یافته است. مانند بسیج مردمی عراق حشد الشعبی، بسیج مدنی سوریه، بسیج مردمی لبنان، یمن و فلسطین.


سردار سپهر ادامه داد و افزود: گسترش بسیج به عنوان هسته‌های مقاومت حزب الله در جهان اسلام در حال شکل گیری در جهان مستضعفین خارج از جهان اسلام نیز می‌باشد. در واقع یکی از ره آورد ها و دستاوردهای بزرگ بسیج در سطح بین الملل در این چهل سال، گسترش تفکر بسیج و عملیاتی کردن تفکر بسیج در جهان اسلام و جهان مستضعفین می‌باشد.


وی در پایان سخنانش افزود: به یاری خداوند ادامه تداوم انقلاب اسلامی با حضور پر انرژی و پر تلاش بسیجیان و با سازماندهی توسط بسیج صورت می‌گیرد و این امر قطعا موجب امید، نشاط، پیروزی و دستاوردهای بزرگی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار