مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان خبر داد:
مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج رزمایش و رویداد بزرگ تولید محتوای بسیج در کرمان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۷۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج رزمایش و رویداد بزرگ تولید محتوای بسیج در کرمان برگزار می شود.
کاراموزیان تصریح کرد : این رویداد بزرگ و رزمایش در سه محور پویا نمایی (انیمیشن کوتاه ، استاپ موشن ، کمیک موشن ، کات اوت، موشن گرافی و .... ) نرم افزار تلفن همراه ( اپلیکیشن موبایل ) بازی سازی ( بازی موبایل) برگزار می شود.
وی افزود: علاقمندان در این سه بخش و محور می توانند با حضور در دبیرخانه برگزاری رویداد بزرگ و رزمایش تولید محتوای بسیج واقع چهار راه امام جمعه تا 26 آبان ماه ثبت نام و شرکت کنند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان عنوان کرد : هدف از برگزاری این رویداد بزرگ تولید محتوای را مانور حرکت هماهنگ در فضای مجازی، تشکیل یک فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی و تولید حجم قابل توجهی از محصول با کیفیت رقابتی در طراز اندیشه و توان بسیج است.
کارآموزیان افزود: شرکت کنندگان در یک رزمایش 48 ساعته باید در زمینه تولید این محصولات به رقابت بپردازند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان تصریح کرد: شرکت کنندگان باید کلیه تجهیزات الکترونیک ( اعم از لپ تاپ، تلفن همراه ( به عنوان مودم) هارد اکسترنال و فلش) و تجهیزات غیر الکترونیک نظیر، کاغذ، مداد طراحی، تخته شاسی و .. را با خود به همراه داشته باشند.
وی گفت : برگزیدگان و تیم های برتر جواز حضور در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای بسیج را در بهمن ماه کسب خواهند کرد.
مرتضی کارآموزیان خاطر نشان کرد: این رویداد و رزمایش بزرگ تولید محتوای بسیج2 تا 4 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد متقاضیان می توانند جهت اطلاع از شرایط شرکت در این رقابت با شماره 09361938829 تماس حاصل فرمایند.
[۱۸:۰۸, ۱۳۹۸/۸/۲۱] کاراموز: فردا عرض میکنم

ارسال نظرات