با حضور جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان ، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی وجمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی نخستین پیست تارتان استان مرکزی در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی اراک به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۱۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱

با حضور جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان ، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی وجمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی نخستین پیست تارتان استان مرکزی در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی اراک به بهره برداری رسید.

معاون وزیر ورزش این پیست را دارای استانداردهای بین المللی و از نمونه های با کیفیت عنوان کرد.

در ادامه سفر یکروزه معاون وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی زمین بولس استاندارد با دوخط در مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک افتتاح شد.

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پیست تارتان ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی اراک گفت: استان مرکزی جوانان ورزشکار پرتلاش با کارنامه درخشانی دارد که صنایع استان میتوانند با حمایت بیشتر از این ورزشکاران و تیم‌های ورزشی آینده ورزش استان را روشن‌تر کنند.

وی تصریح کرد : مجلس شورای اسلامی با اختصاص 27 صدم درصد از منابع مالیات بر ارزش افزوده از ورزش حمایت کرده و از سال ۹۶ تاکنون ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش ورزش اختصاص داده شده است و با افزایش درآمد دولت و رفع موانع تولید و با پشت سرگذاشتن تحریم‌ها گشایشی در اعتبارات ورزشی به وجود خواهد آمد.

ارسال نظرات