خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در جمع کارکنان این ناحیه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب توصیه ای برای همگان و نقشه راه اقتدار و عزت و سعادت کشور است.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۵۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا رحمانی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حالی بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ کردند که دشمنان از همان ابتدای انقلاب اسلامی درصدد براندازی بودند و با همه وجود در این عرصه وارد شده بودند ولی این بیانیه به دشمنان همچون تیری زهرآلود بود که نه تنها انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را جشن گرفت بلکه باری چهل سال دوم نیز برنامه و تدابیر دارد.

وی با اشاره به اقدامات قوه قضاییه افزود: مستضعفان و اقشار مختلف جامعه از اقدامات بجا و شایسته قوه قضاییه حمایت می کنند بنابراین این برخوردها با مفسدین اقتصادی و غارتگران بیت المال موجب شادی دوستان و یاس دشمنان شده و عده ای که منافعشان را در خطر می بینند داد و فریاد و عربده کشی خواهند کرد.

حجت الاسلام رحمانی تاکید کرد: نباید مسئولان قوه قضائیه از این نوع تهدیدها و فضاسازی های رسانه ای و مجازی دلسرد شوند چراکه عدالتخواهان و آحاد مردم امیدوار به آینده شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها