حجت الاسلام والمسلمین سرلک گفت: امروز زندگی پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) وائمه معصومین (علیه السلام) باید چراغ راه همگان باشد وهمواره می بایست سیره معصومین صلوات الله علیهم را در زندگی پیاده کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۱۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازاراک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک کارشناس مسائل خانواده درگفتگو با خبرگزاری بسیج استان گفت: امروز زندگی پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) وائمه معصومین (علیه السلام) باید چراغ راه همگان  باشد وهمواره می بایست سیره معصومین صلوات الله علیهم را در زندگی پیاده کنیم.

وی افزود : مهمترین اشکالی که در بحث مدیریت زندگی داریم بحث هدفمندی زندگی است و نوعاً نمی دانیم برای چه داریم زندگی می کنیم ،فقط به هر شکل ممکن زندگی می کنیم،مدیریت زندگی، اصلی متأثر از فهم هدف زندگی است، یعنی گاهی اوقات درپایان یک عمر پر از رنج و فراز و نشیب وقتی از ما بپرسند برای چه چیزی زندگی کردید پاسخ روشنی نداریم،تصمیم درستی در زندگیمان نگرفتیم.


وی افزود: در سیره پیغمبر (ص) اگر ملاحظه کنیم سه ویژگی دارد که به زندگی معنا میدهد اول ایمان یعنی باور کنیم که عالم حساب وکتاب دارد دوم خیرخواهی به این معنا که خیر خواهی دیگران را بخواهیم ونکته سوم تلاش و کوشش می باشد.

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: یک آدم موفق در درجه اول آدمی است که رابطه های خانوادگی اش را محکمتر و هدفمندتر قرار می دهد،اگر یک آقایی نتوانست در خانه با همسرش رابطه خوب و صمیمانه برقرار کند این شخص در محیط کار در شاخصه های کمی حالا ممکن است یک آدم موفقی باشد ولی هرگز نمی تواند یک مدیر موفقی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات