سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بیانیه‌ای با قدردانی از بصیرت مردم در بصیرت و هوشیاری مردم در حوادث اخیر اعلام کرد "با هرگونه ناامنی و اقدامات مخل آرامش و آسایش مردم، برخورد قاطعانه و انقلابی خواهیم کرد".
کد خبر: ۹۱۹۱۳۲۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
ddd
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و با بصیرت استان اردبیل

همه می‌دانیم که در طول چهل سال گذشته، دشمنان قسم خورده و خبیثِ ایران اسلامی از تمامی اتفاقات و پدیده‌ها برای فتنه آفرینی و تهدید امنیت ملی و آرامش عمومی جامعه استفاده کرده و در تمامی آن‌ها نیز با سد محکم و مقاوم بصیرت و هوشمندی شما مردم عزیز برخورد نموده و ناکام مانده است.

در راستای تحمیل مصیبت ناامنی به کشور بعنوان آرزوی دیرینه نظام سلطه و حسودان و معاندان، این بار نیز با بهانه قراردادن اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و پیرو شکست‌های تاریخی و خفت بار دشمن در عرصه تحریم و جنگ اقتصادی، تعدادی از اشرار و عناصر معاند را اجیر نموده و می‌خواهد مطالبات و اعتراضات مردمی و برخی دغدغه‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین را به انحراف بکشاند. در این راستا حمایت و ذوق زدگی مقامات پلید آمریکا به عنوان سرشبکه شرارت و کینه توزی ضد ایران و نیز ترغیب گروهک شیطانی و جنایتکار منافقین و خاندان منحوس خبیث پهلوی و عملیات روانی رسانه‌های سلطه و صهیونیسم، ماهیت این اتفاقات و حوادث را آشکارتر کرد. اما این سلطه گران و غارتگران پلید، این بار نیز شاهد صحنه نمایش دوباره هوشمندی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی و استان حسینی و دارالارشاد اردبیل شدند.

سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل ضمن قدردانی و سپاسگزاری از صبر انقلابی، زمان شناسی و بصیرت دینی شما مردم مؤمن استان اردبیل، اعلام می‌نماییم که با نصب العین قراردادن منویات حکیمانه و نافذ مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و با کمک به برقراری امنیت و آرامش شهری و تاکید بر اهمیت وحدت، یکپارچگی و عزم همه قوا برای روشنگری، شفافیت و پاسخ به مطالبات به حق مردمی، حفظ امنیت کشور و حراست از گوهر آرامش و ثبات جامعه را وظیفه شرعی و قانونی خود دانسته و عنداللزوم با هرگونه ناامنی و اقدامات مخل آرامش و آسایش مردم، برخورد قاطعانه و انقلابی خواهیم کرد تا همچنان شاهد تثبیت امنیت پایدار و فراگیر در پهنه ایران اسلامی باشیم.

به فضل الهی، مردم غیور و صبور استان اردبیل با ناکام ساختن اشرار و مزدوران استکبار جهانی و عبور پیروزمندانه از فتنه اخیر، راه پرافتخار و درخشان خود به سمت قله‌های بلند پیشرفت و منزلت را پرشتاب‌تر از گذشته ادامه داده و در این مسیر عزت و کرامت، سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با درک عمیق نگرانی‌های مردم عزیز، همچنان به مانند حضور در همه حوادث و بلایای طبیعی و تلاش در امداد و خدمت رسانی و رفع مشکلات از زندگی مردم، در تمامی مراحل، همدل و مصمم، همراه شما مردم شریف استان خواهیم بود.
و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم
سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل

۲۸ آبان ماه ۱۳۹۸
ارسال نظرات