نشست خبری تشریح برنامه‌های سپاه قدس گیلان در هفته بسیج با حضور جمعی از فرماندهان این نهاد و اصحاب رسانه در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۵۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, نشست خبری تشریح برنامه‌های سپاه قدس گیلان در هفته بسیج با حضور جمعی از فرماندهان این نهاد و اصحاب رسانه در رشت برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز بسیج به عنوان مدافع حریم ولایت و امامت در سنگرهای مختلف در حال نقش آفرینی است و همواره برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب می‌کوشد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسن تسخیری با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است افزود: امروز بسیج در مقابل کسانی که عَلَم مخالفت با اسلام را در دنیا بلند کردند ایستادگی و مقابله می‌کند و دامنه آن گسترده‌تر شده تا جایی که در کشورهای عراق، یمن، فلسطین، لبنان، افغانستان و پاکستان نیز مجموعه‌های بزرگی به عنوان مقاومت شکل گرفت.

به گزارش بسیج، مراسم تجدید میثاق با شهدا، برپایی غرفه‌های خدمت‌رسانی به مردم نظیر ایستگاه سلامت، مشاوره‌های حقوقی، اهدای بسته حمایتی سبد کالا به اقشار نیازمند، برگزاری یادواره 92 هزار شهید بسیجی کشور و یادواره 7 هزار شهیده زن کشور و 33 شهیده زن استان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در گیلان است.

شرکت اقشار بسیج در نماز عبادی و سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت، کوهپیمایی فرهنگیان بسیجی، اردوی فرهنگی و تربیتی، نشست روشنگری گام دوم در مدارس پیشگام، افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای بسیج، اهدای بسته حمایتی سبد کالا به اقشار نیازمند، کارگاه آموزشی کشاورزی، هشتمین یادواره شهدای 418 شهید کارگری استان نیز گیلان برگزار می‌شوند.

افتتاح مهد قرآنی، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی، افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه، اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع، یاواره 115 شهید والامقام بسیجی شهرستان فومن، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دیگر نیز به مناسبت هفته بسیج در استان گیلان برگزار می‌شوند.

 

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات