به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در پی افزایش قیمت بنزین و گله مندی عمومی در این خصوص حوزه علمیه جعفریه شهرستان زرند بیانیه ای صادر کرد که در ادامه متن کامل آن آمده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۶۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
در پی افزایش قیمت بنزین.

بیانیه حوزه علمیه جعفریه شهرستان زرند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در پی افزایش قیمت بنزین و گله مندی عمومی در این خصوص حوزه علمیه جعفریه شهرستان زرند بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه متن کامل آن آمده است.

متأسفانه در حالیکه گرانی، تورم و بیکاری بسیاری از اقشار مملکت را در وضعیت سخت و ناراحت کننده‌ای قرار داده، طرحی در شب میلاد رسول رحمت (صلی الله علیه و آله وسلم) تصویب شد؛ که موجب تأسف و نگرانی شدید است. (قسمتی از بیانیه آیت الله صافی)

گرانی بنزین آن هم در حدّ سه برابر و آن هم در وقت نامناسب و بدون ذکر دلیل، یک شوک مهم بر افکار عمومی وارد کرد و اسباب بعضی نارضایتی‌ها را فراهم کرد (قسمتی از بیانیه آیت الله مکارم شیرازی).

اما مسئولین دلسوز و مدیران مملکتی باید توجه داشته باشند که در شرایط فعلی ایجاد آرامش در جامعه و دوری از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و حفظ وحدت ملی، پرهیز از ایجاد التهاب در جامعه مخصوصا در وضعیت اقتصادی مردم یک اصل مهم می‌باشد، لذا هر گونه رفتاری که موجب بروز مشکلات معیشتی بیشتر در شرایط فعلی برای مردم شود ناپسند و خلاف مصالح ملی است. (قسمتی از بیانیه آیت الله علوی گرگانی)

حوزه علمیه جعفریه زرند ضمن حمایت سخنان مقام معظم رهبری در درس خارج فقه و بیانیه‌های مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی. صافی گلپایگانی. علوی گرگانی که در متن فوق اشاره گردید از نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان آقای دکتر امیری می‌خواهیم که درخواست به حقّ مردم و روحانیت شهرستان‌های زرند و کوهبنان مبنی بر کنترل بازار را به دولتمردان رسانده و از دولت محترم نیز میخواهیم که تا دیر نشده بر نظارت‌های مستمر خود برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های دیگر بیفزاید و با همفکری کارشناسان دلسوز و متعهد و به کار گیری جوانان مؤمن و متعهد و نخبه به تقویت تولید داخلی و حل اساسی مشکلات آن اهتمام ورزند؛ و از مردم عزیز و شریف شهرستان‌های زرند وکوهبنان از اینکه در خواست خود را از طرق مجاری قانونی پیگیری می‌کنند و زمینه سوء استفاده معاندین را فراهم نمی‌کنند تشکر می‌کنیم.
                                                                                                                                                          منبع :زرند نیوز
ارسال نظرات