مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان از برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۹۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
بتول سرکانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  اظهار کرد: بسیج به عنوان درخت تناور و تنومند و یادگار امام خمینی (ره) است که ما باید این امانت گرانقدر را پاس بداریم و به آیندگان منتقل نماییم.

وی گفت: با تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان امام در سال ۱۳۵۸ به منظور دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بسیج خواهران در سراسر کشور فعالیت‌های خود را در راستای پیشرفت و سازندگی کشور و احیای هویت زنان مسلمان، تعمیق بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده تعریف کرد و حرکت‌های بسیار سازنده‌ای را در این حوزه‌ها انجام داده است؛ و در استان کردستان نیز بسیج به عنوان اولین و گسترده‌ترین تشکل بانوان راه اندازی گردید.

وی ادامه داد: خواهران در تمام عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، سازندگی، علمی و اجتماعی و آموزشی و براساس نیاز‌های انقلاب اسلامی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و پا به پای مردان نقش آفرینی کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز بسیج خواهران دارای کارنامه درخشانی است و این نشان از اخلاص، شجاعت، بصیرت و ایثار عزیزان بسیجی است.

وی از برگزاری بیش از ۲۱۸ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نشست‌های روشنتگری، کارگاه تحکیم بنیان خانواده، برگزاری کارگاه فرزند پروری، نشست روشنگری فرهنگی انقلابی، نشست تربیتی اخلاقی، برگزاری طرح چهره به چهره، تجلیل از بسیجیان نمونه، دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، گرامیداشت هفته بسیج، نشست پیشگیری از اعتیاد، پیاده روی و کوهپیمایی بانوان، نشست تحکیم بنیان خانواده در راستای طرح ندای فطرت، نشست ازدواج آسان برای دختران، برگزاری شورای جهاد، برگزاری مسابقات ورزشی و ویژه برنامه‌های هفته بسیج و ... از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی از بسیج نیز به عنوان یک حرکت منسجم و منطبق با نیاز‌های تمام زمان‌ها نام برد و گفت: بسیج نیرویی کارآمد، تاثیرگذار در تمام عرصه‌هاست.

سرکانی با بیان اینکه بسیج نماد و مظهر عظمت ایران اسلامی است، بیان کرد: حضور تاثیرگذار بسیج بعد از پیروزی انقلاب تا کنون به ویژه در دوران دفاع مقدس بسیاری از دسیسه‌های دشمنان را نقش برآب و به فرصتی برای رشد و بالندگی و اقتدار بیشتر کشور تبدیل کرده است.

وی در ادامه به ایثارگری و از خودگذشتگی زنان کردستانی در طول جنگ تحمیلی و دوران قبل از آغاز جنگ اشاره کرد و افزود: استان کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن را در راستای حفظ ارزش‌های نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده است که ۵۶۴ نفر از این شهدای گرانقدر زنان کردستانی هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات