امام جمعه میانه بالاترین کار در هفته بسیج را حضور در مساجد، خودسازی و تقویت تقوا عنوان کرد و گفت: مساجد سنگرهای ما هستند و برپایی نمازهای جماعت پرشور، انقلاب ما را مستحکم تر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۸۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی در جمع بسیجیان و مسئولان ادارات میانه به مناسبت هفته بسیج، با تاکید بر نقش کلیدی بسیج در جامعه، بر ضرورت حضور فعال بسیج در تمامی صحنه ها تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج باید با تمام قدرت در برابر دشمنان و آشوب طلبان بایستد و هرگز از خود ضعفی نشان ندهد.

   وی امنیت را از بالاترین نعمتهای الهی برشمرد و افزود: با از بین رفتن این نعمت، بقیه نعمت ها فانی شده، به نوامیس مردم هتک حرمت شده، خون ها به ناحق ریخته خواهد شد و اموال مردم به غارت خواهد رفت.

   حجت الاسلام محمدی با اشاره به اغتشاشات اخیر، اعتراض و انتقاد درست و قانونی را حق مسلم هر شهروند دانست و گفت: تخریب اموال عمومی و غارت اموال مردم و بیت المال کار افراد بی خرد، بی بصیرت و بی تقواست و عامل اصلی فتنه همین بی بصیرتی، کج فهمی و کج رفتاری هاست.

   خطیب جمعه میانه بسیج را حرکت عظیمی دانست که امام(ره) با الهام از آیات الهی و سیره معصومین(ع) آن را ایجاد کرد و امروز بسیج که آحاد ملت را حول محور ولایت متحد کرده است.

   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از کارکنان و بسیجیان سپاه میانه به همراه جمعی از مسئولان ادارات با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها