مردم بصیر و همیشه در صحنه شهرستان دامغان هم گام و هم نوا با هموطنان بصیر خود در بسیاری دیگر از نقاط کشور در محکومیت فتنه‌گری‌های اخیر و اعمال اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور راهپیمایی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در گفت‌وگو با خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: مردم آگاه و شهیدپرور دامغان که همواره حضورشان در صحنه‌های مهم و خطیر انقلاب از دفاع مقدس تا پای صندوق‌های رأی و از خاکریز‌های جهاد تا سنگر نماز جمعه زبانزد است، امروز پس از اقامه نماز جمعه علیه فتنه‌گران و جیره‌خواران دشمن راهپیمایی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجعفر میرعلی اکبری خاطرنشان کرد: راهپیمایی خشم و انزجار مردم ولایتمدار و آگاه دامغان از اعمال اغتشاشگران با حضور اقشار مختلف از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان امام برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با یادآوری راهپیمایی خودجوش، باشکوه و بیادماندنی مردم بصیر این شهرستان در نهم دیماه ۸۸، تصریح کرد: عده‌ای دست پرورده و جیره خوار سرویس‌های امنیتی استکبارجهانی با حمایت و هدایت رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود جنایتکار ضمن سوء استفاده از موقعیت اعتراضات به حق مردمی نسبت به گرانی بنزین و عملکرد اقتصادی دولت فضای کشور را با اغتشاش و ناامنی آلوده کردند، اما ملت هوشیار ایران به سرعت صف خود را از آنان جدا کردند.

وی با اشاره به هدایت‌های و حمایت‌های پدرانه و مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب از دولت‌های مختلف طی سه دهه‌اخیر بر لزوم توجه دولتمردان به مشکلات و خواست‌های به حق مردم در کاهش گرانی و بیکاری تأکید کرد و گفت: به لطف خدا و باروشنگری‌های رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر ملت بصیر ایران جریان فتنه را به سرعت شناسایی نمودند و با حضور خود در صحنه و شهر‌های مختلف کشور باردیگر آرزو‌های دشمنان اسلام و ایران را به باد دادند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعلی اکبری با اشاره به فضای آرام و بدون مشکل شهرستان شهیدپرور دامغان و استان سمنان طی روز‌های اخیر و اشتیاق و تأکید گروه‌های مختلف مردمی بر برگزاری این راهپیمایی، گفت: از عموم مردم همیشه در صحنه دامغان برای حضور در راهپیمایی محکومیت اعمال اغتشاشگران و فتنه‌گران و سیاست‌های شیطان بزرگ و ایادیش بر علیه ملت مظلوم ایران دعوت بعمل می‌آوریم.

انتهای پیام/۳۶۲/
ارسال نظرات
پر بیننده ها