معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج در اقشار، ابعاد و عرصه‌های مختلف کنار ملت ایران، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و تمام نیرو‌های مسلح است و حضور بسیج در کنار مردم چیزی جز خدمت و خدمات رسانی نیست.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۶۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
ملت ایران زیر با ظلم نخواهد رفت/و جایگاه معنوی بسیج به خاطر خون شهدا و خدمات بسیج است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امسال در چهلمین سالروز تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) قرار گرفته ایم که برنامه‌های هفته بسیج با شعار "بسیج؛ چهل سال خدمت، ایثار و شهادت" از ۳۰ آبان ماه آغاز شده و تا ۶ آذر همزمان با سراسر کشور در سطح استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد و بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج اجرایی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و برپایی آشوب توسط فتنه گران و اغتشاش گران، گفت: ملت ایران با بصیرت و آکاهی خود مقابل آشوبگران و دست پرورده‌های استکبار بار دیگر ثابت کردند که پشتوانه نظام و انقلاب و رهبر خود هستند و با برگزاری راهپیمایی عظیم چند روز اخیر علیه فتنه گران سیلی محکمی بر پیکره استکبار و اسرائیل و کسانی که برای نابودی کشور ایران تلاش می‌کنند، زدند.

معاون هماهنک کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه اردبیلی‌ها عاشق حضرت ابوالفضل علیه السلام هستند و همیشه ایشان را الگوی خودشان قرار داده اند و خود را خادم این بزرگوار می‌دانند، گفت: بی دلیل نیست که استان اردبیل را استانی حسینی و دارالارشاد و دارالامومنین می‌نامند و با الگو گیری از غیرت و شجاعت حضرت عباس (ع) مقابل کفر و ستیز ایستاده اند و در عمل نیز ثابت کردند که عاشق امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه اسلام هستند.

عبدی از صبر انقلابی و حضور مردم حسینی اردبیل در راهپیمایی چند روز پیش علیه آشوبگران قدردانی کرد و افزود: ملت ایران زیر با ظلم نخواهند رفت و با یکپارچگی و وحدت و ولایتمداری کام دشمنان را تلخ خواهند نمود.

وی با بیان اینکه اولویت بسیج محرومیت زدایی و خدمت رسانی است، تصریح کرد: بسیج در اقشار، ابعاد و عرصه‌های مختلف کنار ملت ایران، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و تمام نیرو‌های مسلح است و حضور بسیج در کنار مردم چیزی جز خدمت و خدمات رسانی نیست.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه حرمت و احترام و جایگاه معنوی بسیج به خاطر شهدا، مجاهدت و خدمات بدون مزد و منت آن است، اظهار کرد: بسیج همیشه در کنار مردم بوده و خادم ملت است و ایثارگری و فداکاری بسیج غیر قابل انکار است.

بسیج در مقابله با دشمنان در جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم، جنگ اقصتادی به قدرت ایستاده است و نقش آفرین بوده و فرهنگ مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان را ترویج داده است و بسیج تا پیروزی نهایی ایستادگی خواهد کرد و هرجا بسیج ببیند منافع کشور، خاک میهن و ناموسشان در خطر است پاسخ سختی به دشمنان خود خواهد داد.
 
عبدی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که بسیج شجره طیبه و درخت تناور پر ثمر است گفت: اگر به کشوری ندای تفکر بسیجی طنین اندازد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد و در ادامه هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار