خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر گفت: بسیج تنها نهادی است که با دید انبیا گونه امام خمینی(ره) به صورت نهالی کوچک ایجاد و امروز به یک شجره طیبه تنومند تبدیل شده که با حضور و فعالیت خود در تمام عرصه های امنیتی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی و معنوی میوه ها و ثمرات خود را به کل جهان صادر می کند.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۲۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال در جمع خبرنگاران افزود: این نهاد مقدس هم به لحاظ مادی و هم معنوی در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی، توسعه عدالت، رفع محرومیت زدایی، علمی، تربیتی، امدادی علاوه بر رفع محرومیت و حل مشکلات مردم هم زمان به فکر تعالیم درونی و مبارزه با نفسیات و دشمنان بیرونی است و ضمن این که به جهاد اصغر انجام می دهد به جهاد اکبر نیز مشغول است.

وی ادامه داد: بسیج ضمن مبارزه و ایستادگی در برابر دشمنان به فکر حفظ حقوق زنان، پیران و خردسالان است و با رفع ستم از مظلومان در پی برآورد سازی خواسته های عموم انسان ها است و با این اقدامات است که به وصایای پیامبر اسلام عمل کرده و جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل می کند که در کل دنیا زبان زد و شناخته شده است.

پورزینال اضافه کرد: دول غربی با اعتقادات و مبانی اصیل اسلامی ما مشکل دارند و هرکجا سخن از اسلام ناب محمدی است در آنجا مشکلاتی به وجود آورده اند و ما امروز به وضوح می بینیم که تفکر معنوی بسیج به همراه مدیریت صحیح اسلامی، سدی محکم در برابر دشمنان تبدیل شده که حتی فکر نفوذ را از دشمنان گرفته است.

وی به اقدامات موثر و موفقیت های بسیج در عرصه های مختلف در سال 98 اشاره و بیان کرد: طبق ماموریت های ابلاغی در بحث ایجاد صندوق های قرض الحسنه، محله مهربانی، راهیان نور و راهیان فتح، کمیته حل مشکلات مساجد و ایجاد دفتر حقوقی بسیج در دادگستری و با ایجاد موکب عاشوراییان آذرشهر مبلغ  80 میلیون تومان به رزمندگان جهت برپایی موکب در سامرا جمع آوری و کمک کرد.

پورزینال ادامه داد: به سیل زدگان جنوب و شمال کشور مبلغ 750میلیون تومان در 5 مرحله ارسال شد و در طرح های محرومیت زدایی ادرات بهزیستی، کمیته امداد، شهرداری، بسیج اصناف، انجمن صنفی کارگران، بنیاد مسکن و بخشداری و دهیاری روستاها در کنار سپاه و بسیج فعالیت کرده اند.

ارسال نظرات