مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان در گفتگو با «بسیج»:

بسیج موتور محرکه جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ملکان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: بسیج موتور محرکه جامعه است و جامعه اسلامی با وجود بسیج قادر است کارهای بزرگی انجام دهد.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۴۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

حجت الاسلام عربعلی جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: اکنون که ما با افتخار و اقتدار به دهه پنجم انقلاب اسلامی وارد شده ایم باید قدر این ودیعه و نعمت الهی را بدانیم که واقعأ در حال حاضر بسیج در همه عرصه ها مددکار و یار دولت و نظام اسلامی است که شاهد این امر امداد رسانی بسیج در سیل ها و زلزله های اخیر است که بسیج به صورت شگفت انگیزی مشکلات را رفع کرده است.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در ایران است.

حجت الاسلام جمالی اضافه کرد: اگر نیروی عظیم بسیج در بخش تولید به کار گرفته شود ایران جهش عظیمی در عرصه تولید و صنعت خواهد داشت آنجنان که چشم جهانیان خیره بماند ولی به شرط اینکه دولتمردان به نیروی بسیج ایمان و اعتقاد داشته باشند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی باید در اقتصاد ایران نیز تزریق شود تا بتوانیم مانند دفاع مقدس که بر دشمنان پیروز شدیم در اقتصاد نیز موفق شویم همچنانکه رهبر انقلاب فرمودند ما به حول و قوه الهی در جنگ اقتصادی دشمن را شکست خواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار